Lang dag...!

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
I dag må 4-åringen være hjemme fra barnehagen fordi hun skal til helsetasjonen tidlig på dagen og til legen i 13 tiden.

kjenner at dette ikke er riktige dagen å være alene med henne, startet dagen med å kaste opp. .

Hadde det ikke vært for at dette er to veldig viktige undersøkelser så hadde jeg avlyst!

Hjelper lite at kjæresten er opptatt i studio hele uken.. :p

Noen andre som sliter med dagligdagse gjøremål? :p

Jeg hopper rundt på krykker , så sitter fast inni huset. Så har ikke så mange gjøremål :Pmen er superkvalm og kaster opp og i tillegg har jeg min 1,5 åring hjemme, for han går ikke i barnehagen :P så her er det fullt kjør :)

Her er det planleggingsdag i bhg, og jeg er kvalm og ikke i form så det kan nok bli en lang dag ja :-/

Forrige fredag var det planleggingsdag i bhg, og samboer var på tur med danskeferja fram til lørdag kveld. Tjoho! Det var to heftige dager med en aktiv 3-åring...

Er i full jobb i bhg, og så hjem til en 2 åring og en 4 åring, så kjenner allerede at det kommer til å bli tøft framover.. skal nok lytte mer til kroppen dette svangerskapet, og tenke mer på meg og barna og ikke alle andre rundt meg!

Back
Topp