lang dag....

biddy

Glad i forumet
først skal jeg til en annen komune å hente sonen min snart ,så skal jeg tilbake til min komune og over til neste med ferge for å rekke en time med Osteopaten. Blir spennande å høre hva han finner ut. Så ska vi kjøre et stykke igjenn og besøk tvillingbroren min før vi skal hjem med ferge :O :D og når jeg kommer hjem så blir det å legge gulle før jeg må forberede meg til bursdag i helga [:D] jeg får sikkert tida i morgen også men jeg blir små stressa med 2 selskap jeg :P

noen med forslag til hva jeg skal lage til barna foruten om sjokoladekake? muffins eter vi så mye av ellers...hmm...??

ha en fin dag alle sammen [:D]

Hørtes ut som litt av en dag [:)] Får håpe alt går knirkefritt!
Hva med å ordne til boller? enkelt og veldig godt [:D]
Oppskrift på verdens beste boller kan du finne på denne bloggen: http://www.joridkvam.com/2009/09/jeg-er-stolt.html

Disse bollene blir utrolig saftige og gode! Og er suuuperenkle og bake ut. Følger du oppskriften til punkt og prikke trenger du ikke mel til å bake de ut heller [;)]

Gele! Det er alltid en vinner[:D] Har du smakt den nye(?) blåbærsmaken? Den er kjempegod. Jeg bruker å lage en ganske stor form med gele i flere farger, f. eks blåbær, stikkelsbær (tror jeg... iallfall den grønne) og bringebær.
Er det barneselskap? Husker fra barneselskapene da jeg var liten. Da hadde vi gelesugekonkurranse. Spiste gele og vaniljesaus med sugerør. Førstemann til å spise opp vant. I tilleg ble det en helt syk lyd[8D]

Takk for goe råd [:D]
ja det er barneselskap,3 år blir han og det er liksom første bursdagen med sååå mange barn. gele blir det, muli jeg prøver meg på et gele tog :P
jeg har forestilt meg at barn liker ikke marsipan og store kremkaker, men gjør di det? hehe

Pineapple : det har gått nesten knirkefritt til no, han slo seg selfølgeli vrang med osteopaten :P

Back
Topp