LANDSTREFFSKRAVLETRÅDEN!!!

ORIGINAL: Svartengel

Susa: Kva griner du av? [:(][:(][:(][:(]

jeg vil og [:(] men jeg skal opp til svennebrevet.. så hadde ikke kunnet alikevel[&o][&o][&o]

Hahaha, du er ikke mye sjenert nei [:D][:D][:D][:D]
Du gjorde det så lett når vi skulle hilse på hverandre så det hjalp MYE [:D][:D][:D] god snuppa [:)]

E mæ vil skravle, sjølv om e og sjukis desverre ikkje kan komme. [:(] Ikkje så mykje å gjer med d. får heller sitte på SSE å tenke på kor gøy dokke har d. Håpe dokke får d superdupert! [:D] 

Eg kan jo hente dere då[:D][:D]

Men kor mange er det som kjem med det flyet?

Eg bur jo omtrent på Flesland.

Det er vel Trone, lindkva og meg som jeg veit om [:)] Og flyet lander 14.15 [:)] Hadde jo vært KANON å slippe å ta buss, da [:D][8D]

ORIGINAL: Escuro

ORIGINAL: t0mmelise

Jeeeeg gleder meg sånn [:)][:)][:)]

MEN, det blir litt skummelt også [8|][8|][:D] hehee.. jeg er sjeeeeenert [:D]

Vi får drikke oss til mot [8D] Bwahahaha!

Jeg grugleder meg! Har jo est ut vanvittig siden forrige landstreff [X(]

signerer[&:]

ORIGINAL: Pisces10

Det er vel Trone, lindkva og meg som jeg veit om [:)] Og flyet lander 14.15 [:)] Hadde jo vært KANON å slippe å ta buss, da [:D][8D]

soffy81 lander ca likt som oss[:D]

ORIGINAL: dørti gullkorn

Spør her og jeeg, hva skal dere ha på dere på lørdag?? [8|]
På kvelden liksåååm!

Har jeg ikke tenkt på engang... [:-][8|] Jeg er liksom ikke typen til å planlegge sånt [8D] Men kanskje jeg skal pynte meg litt for once? [:D] Kjole og høye hæler? [8D]

ORIGINAL: lindkva

soffy81 lander ca likt som oss[:D]

Så koselig, da! [:D][:)]

På kvelden liksåååm!

laken med belte?

På kvelden liksåååm!

laken med belte?

fniiis syns jeg ser det [8D]

neei, men sånn helt seriøst liksom.. jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg!
casual eller style?? [8D]

jeg aner ikke[&:][&:] jeg har ikke klær som passer[&o][&o]

På kvelden liksåååm!

Haha, det jeg enn måtte komme inn i [8D] Striesekk eller noe, siden jeg nekter å kjøpe nye klær i stor størrelse [8D]

På kvelden liksåååm!

laken med belte?

fniiis syns jeg ser det [8D]

neei, men sånn helt seriøst liksom.. jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg!
casual eller style?? [8D]

Jeg stemmer egentlig litt for casual på fredag, mer style på lørdag... Meeeen jeg er egentlig ikke den rette til å svare på just det der [8D]

På kvelden liksåååm!

Haha, det jeg enn måtte komme inn i [8D] Striesekk eller noe, siden jeg nekter å kjøpe nye klær i stor størrelse [8D]

deprimerende å måtte gjøre det... prøvde en kul bukse i str 46, altfor liten.. prøvde 48- gikk akkurat.. prøvde str 50.. for stor..skal ikke være lett[&o][:'(][&:][:(]

Jeg stemmer egentlig litt for casual på fredag, mer style på lørdag... Meeeen jeg er egentlig ikke den rette til å svare på just det der [8D]

Jeg regner med det blir noe det samme her. Litt mer style på lørdag [8D]
Men jeg må dobbeltsjekke om det er noe dresskode dit vi skal fredagen. Tror ikke det, men kjekt å vite just in case *sender mail asap*

På kvelden liksåååm!

deprimerende å måtte gjøre det... prøvde en kul bukse i str 46, altfor liten.. prøvde 48- gikk akkurat.. prøvde str 50.. for stor..skal ikke være lett[&o][:'(][&:][:(]

Jeg har et forslag... For mange år siden var det en butikk i byn som la ned/bygget om og jeg fikk kjøpe resten av butikken for 200 kroner. Det var 7-8 stappede bæreposer med klær, og har mye av det fremdeles som er ubrukt. Tror muligens det finnes klær i din størrelse der. Det kan du få, så slipper du bruke penger på klær du egentlig ikke vil kjøpe. Vet selv hvor ufattelig surt det er å måtte kjøpe nye klær i en størrelse man aller helst vil benekte. Vi kan jo prøve å skvise inn litt klesprøving i helgen [:D]

Jeg aaaaner ikke hva jeg skal ha på meg.. hehe.. men åssen er plassen vi skal spise og være på på fredagen da? er den sånn fin plass eller er det litt mer casual? 
Gleder meg vilt.. må nok ut å shoppe litt først.. hehe.. :) 

Back
Topp