LANDSTREFFSKRAVLETRÅDEN!!!

Escuro

Forumet er livet

IKKE LENGE IGJEN NÅ!!!! Så da trenger vi en landstreffskravletråd mens vi venter! [:D]

Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!!!!!!!!![:D]

Jeg håper på å få plukket opp TroneTone på Flesland fredag, men jeg skal vitne i en bedragerisak i ett-tiden, aner ikke hvor lenge det tar [:-]
Men dette skal vi fikse vøtt! Kanskje jeg skal alliere meg med min kjære samboer i tilfelle jeg ikke er ferdig i tide [:D] GLEDER MEG MAX MYE!!!

Ja, jeg har jo ikke lappen og meget mulig er jeg okkupert av to minier frem til kl fire[:(][&:] Men jeg skal gjøre alt i min makt for å slippe unna litt tidligere[:)]

Ja dette skal bli kjekt [:)]. Bare håper ikke at sjefen er så dust å spolerer hele helgen for meg med å sette meg opp på vakter fredag og lørdag [:'(]. Skulle ikke forundre meg men håper ikke det at hun gjør det [:)]

Jeeeeg gleder meg sånn [:)][:)][:)]

MEN, det blir litt skummelt også [8|][8|][:D] hehee.. jeg er sjeeeeenert [:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Vi får drikke oss til mot [8D] Bwahahaha!

Jeg grugleder meg! Har jo est ut vanvittig siden forrige landstreff [X(]

Du får sitte, stå og gå ved siden av meg hele helgen, ha ha ha! Da er det ingen som legger merke til om du har noen gram for mye[:D]

H A H A!! Nå var det likefør jeg begynte å le her!! Moohahha!! Du sjenert??? Yeah right!! Like sjenert som meg[8D]

ORIGINAL: Escuro

Jeg håper på å få plukket opp TroneTone på Flesland fredag, men jeg skal vitne i en bedragerisak i ett-tiden, aner ikke hvor lenge det tar [:-]
Men dette skal vi fikse vøtt! Kanskje jeg skal alliere meg med min kjære samboer i tilfelle jeg ikke er ferdig i tide [:D] GLEDER MEG MAX MYE!!!

Øøøøy, er flere som kommer med det flyet, asså! Hehehh [:D][8D]

Gleder meg MAX! [:D]

Eg kan jo hente dere då[:D][:D]

Men kor mange er det som kjem med det flyet?

Eg bur jo omtrent på Flesland.

Hvis jeg ikke tar helt feil lander vi 14.15. Skulle landet tidligere, men så ble det forandringer på flytiden.

Grunnen til at escuro skulle plukket meg opp er fordi vi har litt hemmelige ting å gjøre nemlig[;)][;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Trone

H A H A!! Nå var det likefør jeg begynte å le her!! Moohahha!! Du sjenert??? Yeah right!! Like sjenert som meg[8D]

hahahahha, jeg ER det altså [:D][:D][:D]
Iallefall når jeg treffer folk som også er sjenert.. når jeg traff deg var det jo ingen problem.. you breaked the ice veldig fort så det va´kke no problem [:D][:D][:D]

Back
Topp