Landstreffet

Veronika88

Gift med forumet
Jeg vil!!!!
Jeg vil!!!!
Jeg vil!!!!
Jeg vil!!!!
Jeg vil!!!!
Jeg vil!!!!

Hååååper vi får det til å klaffe!!![:D][:D] Snakker om det nå!

ÆSJ!

NÅ sier samboeren min at han må jobbe den helgen på "handelstevne"

Hmm jaa kan jo det..

hadde vært greit å hatt med gutten min siden det er såpass langt vekk da...[&:] hi ;P

Meen får vel tenke litt på det da... Kansje jeg kunne tatt med en venninde eller noe istedet..

Kansje jeg skal ta md "unge mødre Lise" hahhha ;P

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Veronika88

Hmm jaa kan jo det..

hadde vært greit å hatt med gutten min siden det er såpass langt vekk da...[&:] hi ;P

Meen får vel tenke litt på det da... Kansje jeg kunne tatt med en venninde eller noe istedet..

hehe
ta me deg mammaen din om du vil [;)]

Min mamma?? hmm..

Hmm jaa kan jo det..

hehe
ta me deg mammaen din om du vil [;)]

Min mamma?? hmm..

mhm [:D]

Hmm neej trokke det [:)] Har veldig godt forhold til mamma, så er ikke det. Men tror jeg heller drar alene da..

Ingen andre som skal ha med seg mamman sin:P haha

Øh.    Ta med deg PADDA

ORIGINAL: Galest

Øh.    Ta med deg PADDA

haha ja der sa du no!!

Jeg og Andrea05 skal ha med mammaene våre.. Usikkert om min blir med på treffet, men hun blir i allefall med til stavanger for helgen så jeg får litt avlastning! [;)]

Klart det Tullingen! Tror kanskje andrea05 sin mamma skal, men ikke sikker.. Tviler på at min mamma skal, men skal snakke med henne når jeg kommer hjem fra ferie.. Hvis hun skal det så gir jeg umiddelbart beskjed![;)]

ORIGINAL: Bergenstøsa

Klart det Tullingen! Tror kanskje andrea05 sin mamma skal, men ikke sikker.. Tviler på at min mamma skal, men skal snakke med henne når jeg kommer hjem fra ferie.. Hvis hun skal det så gir jeg umiddelbart beskjed![;)]

takk sjønnas [:D]

e bare for at alle ska få mat [;)]

Forstår det!! Klart dere må ha kontroll for å få organisert alt dette!! Vet alt om det!! Dere er kjempeflinke! [:D] Håper alle som har meldt seg på dukker opp også, jeg gleder meg i allefall grådig masse! Blir veldig kjekt!!

Men når klokken begynte det??[:)]

Forstår det!! Klart dere må ha kontroll for å få organisert alt dette!! Vet alt om det!! Dere er kjempeflinke! [:D] Håper alle som har meldt seg på dukker opp også, jeg gleder meg i allefall grådig masse! Blir veldig kjekt!!

ska laga et skriv/tråd om dette når all info e på plass [;)] MEN håpe alle kan møta oss utfor ca 09.30-09.45 [8D] me må gå samla inn + meg å hopplahei orke ikke bæra på alle posane dåkkes så di får dåkke fyst [;)]

Hehe, ser den.. Så at på den skrivet dere har sendt ut så står det kl 10. Men jeg tar den bussen inn kl 09 fra Stavanger sentrum. Aner ikke hvor lang tid den tar da, men.. [;)]

ska laga et skriv/tråd om dette når all info e på plass [;)] MEN håpe alle kan møta oss utfor ca 09.30-09.45 [8D] me må gå samla inn + meg å hopplahei orke ikke bæra på alle posane dåkkes så di får dåkke fyst [;)]

Hehe, ser den.. Så at på den skrivet dere har sendt ut så står det kl 10. Men jeg tar den bussen inn kl 09 fra Stavanger sentrum. Aner ikke hvor lang tid den tar da, men.. [;)]

om du e der itte fristen me sette opp så gjør d ingenting, d e bare fordi at d alltid e noen som e litt seine [8D]
me vente på alle
e heilt sikkert andre og som tar bussen [:D]
men meg å hopplahei e sikkert der fyst å tar imot alle [;)]

Det er sikkert ikke dumt!!
Hihihi, flirer litt for meg selv nå..... Men bare tenkte på hvordan det hørtes ut:
"Tullingen og Hopplahei tar imot påmeldte chattere fra Babyverdens mars09 forum til landstreff i Kongeparken, lørdag 29 august kl 10"
"Det kommer Tullinger, Hopplaheiere, Bergenstøs, Gale-folk, Løver og Fisker, og alle mulige rare vesner"

Hahahaha, vittig med alle disse nickene! Gleder meg til å sette ansikt på dere..

Etter alle treffene i Bergen så begynner jeg endelig å kalle jentene for virkelige navn og ikke nick.. Krokodillen og Giraffa hadde ikke virkelige navn i mitt hode før på leeeenge!! hehehe..[:D]

Herremin... Koffø må du ha han med da???????? Det går vel fint og komme alene??? Tror du egentlig han har så lyst og treffe masse damer du har chattet med på nettet?[8D] Kom uten han du!!! Det blir gøy[:D]

Hehe jaa! Vil, vil, vil. Skal prøve alt jeg klarer på å komme.. Vi overtar huset 1 september, så litt stress med pakking osv. Men skal prøve å få det til[:D][:D]

Haha neei kansje Roger blir litt flau[&:] Psss[8D][8D]

Back
Topp