Landstreffet

Jeg skal :) Men spørs om det bare blir på dagtid. Har nattevakt i båthavna, så må nok enten stille på det eller kjøpe oss fri :p
 
Er d mange som skal? Vurderer en tur inn på dagtid. Men ikke sett no info her inne. Og er ikke på fb lengre
 
Eg kan poste info ein dag, dersom du vil :). Vanskelig når eg er på appen. Skal ikkje sjøl :)

Sent from my Nexus 10
 
Er 28 som til nå har sagt de kommer. Men ser ut til at det er flere som bare kan komme dagtid.
 
Jeg har nok ikke mulighet..
 
Jeg skrinla det for en stund tilbake. Ble aldri informert noe her inne på bv heller, så er vel mer augustbabes event. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg skrinla det for en stund tilbake. Ble aldri informert noe her inne på bv heller, så er vel mer augustbabes event. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Husker je ba de legge info om d her inne og, siden je visste at det er enkelte som bare er her inne. Men hadde faktisk mine tvil. Tviler på d blir no tur på meg og, men er litt nysgjerrig og.
 
Det var meningen jeg skulle, men når ting ble som de ble for to mnd siden så trakk jeg meg. Nå ser det ut til at det blir samvær igjen ca samtidig og da er det iallefall ikke noe vanskelig valg ;)
 
Jeg skal
 
Back
Topp