Landstreffet

Dette blir jo en god gjeng!! Jeg gleder meg til å treffe dere alle :D 

jeg spør en gang til jeg,  når er middagen?

Er ikke det megasent kommer jeg, muuuulig jeg må ha med Bollisen,det får vi se an litt samme dag:)

Jeg tror vi tidligere snakket om å ha middagen kl 18:)

Jeg så for meg at middagen er uten baby! :) Noen andre må gjerne komme med innspill.

kl slettet kan vi stemme over:)

Superteam skrev:

kl slettet kan vi stemme over:)

Lurt! emoticon

kl 18 er nok peeerfect:) vi skal jo vorse litt før byen og' :D jeg har 1 liter med smirnoff! kan du ha det Rosa?

Superteam skrev:
kl 18 er nok peeerfect:) vi skal jo vorse litt før byen og' :D jeg har 1 liter med smirnoff! kan du ha det Rosa?

Smirnoff vodka? Klart jeg kan ha det, men om jeg har godt av det er en annen sak! ;) Jeg har en flaske tequila, men føler at jeg ikke bør drikke det den helga:p
 Jeg kommer nok til å drikke øl, rusbrus, rødvin(iallfall et glass til middagen), tror jeg! må jo ha litt av hvert siden jeg nesten aldri drikker.
Men du, jeg skal være forsiktig! Du skal slippe å bære meg hjem:)
Gleder meg! Fikk litt lyst på røyk i dag siden det var så fint ute på terassen, men trøstet meg med at jeg skal røyke i Oslo;)

Rosa Mirabella skrev:

Jeg så for meg at middagen er uten baby! :) Noen andre må gjerne komme med innspill.

Ok, da får jeg søskebarnet mitt til å ta ham ett par timer,så drar jeg hjem til henne når dere andre er klare å dra tilbake til hotellet og begynne å vorse :)

malone skrev:
Jeg kommer på middag!

Når skal dere andre møtes på lørdag? Tenkte kanske å komme innover til lunsj tider. Ble det noen plasner for dagen?

Er du klar for en lunsj eller?
Jeg kommer inn til Oslo fredag, skal sove hos en venninne fra fredag til lørdag.
Hadde håpet på at noen ville ta noe å spise eller en kaffe ved lusj tider:-)

Hadde vært koselig å treffe deg.

Dytt

noen fler som vil melde seg på middagen???? Om ikke kan vi snart bestille bord :)

virker som det blir den på karl johan da:) 

heart86 skrev:
jeg skal bare dobbeltsjekke vaktlisten til sambo...
og evt forsikre meg om b.vakt! så gir jeg beskjed!

Håper at du blir med:)!

Rosa Mirabella skrev:

Friday`s på en lørdag på en slik plass og på den tiden er nok ikke plassen for en baby...
syns jeg da...

Cinii skrev:
Ok, da får jeg søskebarnet mitt til å ta ham ett par timer,så drar jeg hjem til henne når dere andre er klare å dra tilbake til hotellet og begynne å vorse :)

kan ikke mannen passe gutten din da??=) så du kan bli med ut på byen da?=) hadde jo vært kos. særlig siden du snart er gravid igjen,hehe!=)

Jeg dytter på denne! Smulan ringer og bestiller bord til oss:)

jepp! Dyttær :)

Er det ok å bestille til 20? er vel ikke krise om vi blir færre..

jeg synes det er fint å bestille til 20:) Håper inderlig at vi får bord!

Gleder meg:D

Ja bedre å bestille til for mange enn for få. Ellers får jeg låne bort ett fang haha...

Back
Topp