LANDSTREFFET!! (MAS) :P

Bruker229kas

Elsker forumet
Hva skal vi gjøre på fredag må jo bli litt fyll da å når vi først er i gang?? =D

jeg er med jeg da altså. er ikke ofte jeg er ute så hvorfor ikke ta den helt ut hihi.

men en annen ting jeg lurer på, hvordan er d med aldersgrensen på utestedene?

Jeg kommer ikke på fredag, men  KANUTTEN, håper du leser...

Fikk ikke svart i den andre tråden, men så innlegget dit. Hadde vært veldig koselig å møte deg til lunsj, men jeg tør ikke avtale noe. Har fått litt trøbbel med barnevakten og sambo er ikke helt sikker på når han kommer hjem enda.

Men, hvis dere er flere som avtaler lunsj, kommer jeg om jeg får det til! Hvis det ikke ordner seg med barnevakt, håper jeg for all del å rekke middag til 6...

KONGE!!! det er alt fra 18-23 spørs jo hvor man drar, men syns vi skal dra ditt alle kommer inn så ingen står utafor å fryser :P ellers er det vel bar på hotellet???
jeg er så glad for å ha fylt 24 da slipper jeg som regel inn over alt :)

jeg er 22.. håper vi kan gå en plass alle kommer inn jah :D

Da jeg var 22 kom jeg som regel inn på 23 års grense :) ellers blir minibaren vår tom :P

Hvem kommer fredag da?? flere?

jeg kommer på fredagen men sparer meg til lørdag:) Skal sove lenge på lørdagen også gå å shoppe litt :)

Jeg kommer også på fredagen:) Men ser for meg at jeg tar det rolig, sånn at jeg er i form til lørdagen:)

Rosa Mirabella skrev:
Jeg kommer også på fredagen:) Men ser for meg at jeg tar det rolig, sånn at jeg er i form til lørdagen:)

Ja du er nok desverre stuck med meg rosa ;) men vi kommer jo inn ganske sent og på Fredagen da! :) 

Kommer lørdag med resten av Østfold banden

Superteam skrev:
Rosa Mirabella skrev:

Ja du er nok desverre stuck med meg rosa ;) men vi kommer jo inn ganske sent og på Fredagen da! :) 

Ser ikke svart på det;) Det blir kjempebra:)! I dag er det bare to uker til!! emoticon

Back
Topp