Landstreffet forrige helg

Blei positivt overraska! Syns alle var suverent hyggelige, også blei eg eg litt overraska over kor pen LMG86 var! Skikkelig nydelig er du[:D]
Syns generelt alle var penere enn på bildene, også hadde eg det masse kjekkere enn eg forventa.. Mista stemmen liksom, noken som har latt skravla gå tydeligvis[8D]

Det var kanongøy, og neste gang skal eg vere med på HEILE treffet [:D]

Jeg syntes alle var ganske som jeg hadde sett for meg egentlig!
Lussa skravlet liiiitt mere enn forespeilet (hahaha, Vivi Hævv!), men ellers syntes jeg ALLE jentene var så utrolig koselige og ikke minst MORSOMME!
Herregud, lenge siden jeg har ledd sååå mye! Og da beklager jeg i samme slengen at jeg lo litt vel høyt titt og ofte...[8|][8D]

Søte jentene, jeg er så glad jeg har møtt dere!

Og jeg gleder meg og HÅPER at jeg får truffet mange av dere andre ved en senere anledning![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Elsker Brus

Jeg syntes alle var ganske som jeg hadde sett for meg egentlig!
Lussa skravlet liiiitt mere enn forespeilet (hahaha, Vivi Hævv!), men ellers syntes jeg ALLE jentene var så utrolig koselige og ikke minst MORSOMME!
Herregud, lenge siden jeg har ledd sååå mye! Og da beklager jeg i samme slengen at jeg lo litt vel høyt titt og ofte...[8|][8D]

Søte jentene, jeg er så glad jeg har møtt dere!

Du var ihvertfall med i fnisegjengen[:D][:D][:D]

Jeg fikk et utrolig godt inntrykk av de få jeg fikk muligheten til å prate med. Hadde det egentlig fra før også, men lunsjen bekreftet det:) Igjen - veldig trist at jeg ikke ble med på kvelden, angrer meg fælt, men sånn er livet;) Og så var det litt synd at jeg ikke fikk snakket med alle, men sånn er det jo på en travel lørdags formiddag;)

Jeg fikk bare positive inntrykk av folk, noen fikk jeg faktisk bedre inntrykk av enn jeg hadde fra før...sikkert fordi jeg ikke er superaktiv her inne så jeg får ikke med meg alt [8D]
Var ihvertfall ingen som sjokkerte meg...muligens Elsker Brus som bare hadde med seg miniskjørt og øl
Helga gikk jo alt fort! Fikk ikke prata med alle skikkelig, men var en herlig gjeng med mammaer på Oslotur [:)]

ORIGINAL: Marikii

Jeg fikk bare positive inntrykk av folk, noen fikk jeg faktisk bedre inntrykk av enn jeg hadde fra før...sikkert fordi jeg ikke er superaktiv her inne så jeg får ikke med meg alt [8D]
Var ihvertfall ingen som sjokkerte meg...muligens Elsker Brus som bare hadde med seg miniskjørt og øl
Helga gikk jo alt fort! Fikk ikke prata med alle skikkelig, men var en herlig gjeng med mammaer på Oslotur [:)]

Hahahaha, søta![8D]

Back
Topp