Landstreffet forrige helg

Wildberg

Forumet er livet
I lang tid har man jo sett for seg hvordan maidamene ser ut og fått et visst bilde av hvordan dem ser ut. Er det noen dere ble overrasket over?

Ja DEG! Du var ikke like lekker som du gav uttrykk for! [X(]

Hehe, neida [;)]

Sånn helt seriøst så var det ingen jeg ble overrasket over. Sånn personlighetsmessig innfridde alle til "forventningene" og følte ingen var annerledes enn her inne :) Utseendemessing var det mange her inne som var myyyye penere enn jeg hadde forestilte meg :)

Haha....
Din snik...
Jeg er helt enig. Ble veldig positivt overrasket over så og si alle. Var litt småredd det skulle bli mange typsike "bv-diskusjoner", men fikk ikke med meg noe slikt... Nå skal det sies at jeg er litt vimsete og da[;)]

Jeg fikk heller ikke med meg noen BV-diskusjoner og det var overraskende lite babyprat ;D

Ikke sant??
Tenk at det er en uke siden allerede...
For en uke siden nå hadde vi akkurat ankommet Tors Hammer og jeg diskuterte med hu meheet bak baren om hvor vi skulle sitte...
Har lyst til å sende de en krass mail...

Huff, helga gikk ALT for fort! :( *snufs*

Jeg synes du skal gjøre det så de kanskje behandler andre stor grupper litt bedre ;)

Ja, men jeg må ha god tid før jeg setter meg ned og skriver for det må skrives saklig, men bestemt...

Jaaa, men ta det på en av duppene til Ludvig i løpet av uka ;)

Det skal jeg gjøre...

Ble egentlig litt sånn generelt overrasket av dårlig service alle steder vi var bortsett fra bordet vårt på yayas...der var det knall:)

ORIGINAL: Lilly Andrea

Ikke sant??
For en uke siden nå hadde vi akkurat ankommet Tors Hammer og jeg diskuterte med hu meheet bak baren om hvor vi skulle sitte...

Hva var det som skjedde der da? Det fikk jeg ikke med meg [8D]

Ja dere var litt heldigere enn oss ;p Ble ikke imponert over noen av plassene jeg, eller den sportsbaren vi var på fredagen likte jeg ;D

ORIGINAL: Tripleto

Ikke sant??

Hadde reservert samlet plass og da vi kom dit var det plass til halvparten på ene siden av lokalet og halvparten på andre siden av lokalet. Da jeg tok det opp med bartenderen sa han at hun kunne fikse et par stoler, men det hjalp jo ikke for de 10 andre som kom....
Så spurte jeg om vi kunne sitte i midten, der vi endte opp og det var jo greit....
til folk kunne danse på bordene....
Sa ifra at vi hadde reservert og da sa hun at det var greit at vi satt der, men at vi måtte holde glassene oppe fra bordet slik at folk kunne danse på bordet...[:@][:@]

jadda...

Det ordnet seg jo, men hadde jeg visst at det ble slik hadde jeg jo prøvd å ordne et annet lokale...

ORIGINAL: lillebebis

Ja dere var litt heldigere enn oss ;p Ble ikke imponert over noen av plassene jeg, eller den sportsbaren vi var på fredagen likte jeg ;D

æ å

Ikke sant??

Hadde reservert samlet plass og da vi kom dit var det plass til halvparten på ene siden av lokalet og halvparten på andre siden av lokalet. Da jeg tok det opp med bartenderen sa han at hun kunne fikse et par stoler, men det hjalp jo ikke for de 10 andre som kom....
Så spurte jeg om vi kunne sitte i midten, der vi endte opp og det var jo greit....
Sa ifra at vi hadde reservert og da sa hun at det var greit at vi satt der, men at vi måtte holde glassene oppe fra bordet slik at folk kunne danse på bordet...[:@][:@]

jadda...

Det ordnet seg jo, men hadde jeg visst at det ble slik hadde jeg jo prøvd å ordne et annet lokale...

Såpass ja. Jeg kom inn når alle satt rundt det lange bordet jeg [8D] Men gøy var det uansett. Visste ikke at det var planlagt at folk skulle danse på bordet da! haha! Funny! [:)]

Ikke sant??

jadda...

Såpass ja. Jeg kom inn når alle satt rundt det lange bordet jeg [8D] Men gøy var det uansett. Visste ikke at det var planlagt at folk skulle danse på bordet da! haha! Funny! [:)]

Det er en del av Tors Hammer det - alltid vært [;)]
Men ja, skikkelig dårlig at de ikke klarte å ordne noe bedre for oss, altså!

Og tilbake til det tråden handla om.. Nei, var vel ingen veldig store overraskelser gitt [:)]

Ja , blei overrasket over Godeste kong bjørg :) (men det sa jeg o til deg også) du var ikke snerpete i det hele tatt, du var jo helt rå[:D][:D] Ellers stemte intrykkene mine ganske bra, må si det altså, veldig moro og bli kjent med dere og utelukkende positiv opplevelse :) Gleder meg til neste gang (hvis jeg ikke preka høl i huet på hele gjengen så jeg ikke får være med da[8|][X(])

ORIGINAL: Lussa88

Ja , blei overrasket over Godeste kong bjørg :) (men det sa jeg o til deg også) du var ikke snerpete i det hele tatt, du var jo helt rå[:D][:D] Ellers stemte intrykkene mine ganske bra, må si det altså, veldig moro og bli kjent med dere og utelukkende positiv opplevelse :) Gleder meg til neste gang (hvis jeg ikke preka høl i huet på hele gjengen så jeg ikke får være med da[8|][X(])

Signerer Lussa,heeelt enig! [:)] BJØRG ER RÅÅÅ! [:D] Ellers var det bare en herlig gjeng,synes vi hadde det heeelt knall!!

Heia Kong Bjørg. Skikkelig hærlig skræll[:D][:D]
Ble faktisk litt overrasket over at Frøken Cosmo var slik ein partydronning....[:D]

Ble overraska over Lussa88.. Trodde ikke du var så "livlig" haha[:D]
Men bare positivt det da.. Syns du var kjempe søt..[:)]

Og Lily Andrea, du var mye hyggeligere enn jeg hadde sett for meg.. hehe[8D][:D]

Back
Topp