landstreff

Heidi10+12

Gift med forumet
siden landstreffet er over kan vi jo begynne og tenke så smått på et nytt et..
så... ca når vil dere ha det??

Mai, jini, juli august blir for nært bursdag og sommerferie. stemte senere....kanskje september??

Blir for tidlig med februar/mars. For mange bursdager i april/mai og skolestart for endel i august. Kanskje andre eller tredje uke i juni evt må det bli engang på høsten. Blir vel for mangen som er bortreist i juli.

opp :)
dere som vil ha senere?!
ca når vil dere ha da??

Jeg ser for meg slutten av juni, mellom da skoleferien og fellesferien starter.. [:)]
Alternativt må det bli utpå høsten, godt etter barnehagestart for de fleste [:)]

Hvertfall ikke mai, da er det så mye bursdager!

Stemte juli jeg, da har jeg ferie

ORIGINAL: Faerytale

Stemte senere jeg - sånn september, oktober...

Enig.

ORIGINAL: Faerytale

Stemte senere jeg - sånn september, oktober...

Oktober hadde vært en perfekt måned [:)]

Mai er vel egentlig en av de månedene i året som er verst... De små har jo din første bursdag nesten hver dag, så regner med den som helt uaktuell.. August stemte jeg på, da regner jeg med de fleste er fdige med feriene sine [:)]

Stemte juni, sånn mot slutten men før ferien kanskje? Eller september...

August, for da har Lars ferie ;)

ORIGINAL: Monica89

MÅ landstreffet være i Oslo? [8D]

Blir nok avstemning om det, men i teorien er nok Oslo best for alle. Sånn i gjennomsnitt er det nok billigst for alle å komme seg til Oslo med tanke på fly. Skal jeg fly f.eks til Bergen/Stavanger osv må jeg nok innom Oslo eller betale noen tusen for direkte fly fra Bodø.

Så flertallet må nok bestemme ;)

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: Monica89

MÅ landstreffet være i Oslo? [8D]

Blir nok avstemning om det, men i teorien er nok Oslo best for alle. Sånn i gjennomsnitt er det nok billigst for alle å komme seg til Oslo med tanke på fly. Skal jeg fly f.eks til Bergen/Stavanger osv må jeg nok innom Oslo eller betale noen tusen for direkte fly fra Bodø.

Så flertallet må nok bestemme ;)

Enig [:)]

Etter ferien, da er flybillettene og hotell billigere og[;)]

Juni eller utpå høsten en gang. Men skal nok mye til for at det passer for meg uansett.

Stemte senere.. For vi er på 2 ukers ferie i august..

ORIGINAL: .lillevims

Mai er vel egentlig en av de månedene i året som er verst... De små har jo din første bursdag nesten hver dag, så regner med den som helt uaktuell.. August stemte jeg på, da regner jeg med de fleste er fdige med feriene sine [:)]

hahahaha
tenkte jeg ikke på en gang...
sånn er det når vesla har bursdag i april vettu [8D]

Jeg stemte for senere. Midt på sommeren er det så mye som skjer.
I mai-juni er det avslutninger på alle aktivitetene ungene går på.
Og i juli er det ferie[:)]
August er det barnehageoppstart 1. aug, og skolestart midt i august.....
Men det er bare min mening.
Sikkert ikke alle som har like fullbukket sommer som meg.....

Back
Topp