Landstreff?

fano

Gift med forumet
i oslo? Er det noen som kunne tenkt seg det? Er det gjennomførbart? 

Derfor det heter landstreff, det er jo for at alle i norge skal kunne få være med [:D] og vi må jo prøve og få det sånn nogen lunde tilrettelagt så de fleste kan være med hvertfall, alle får vi nok ikke med nei [;)]

Har jo ingen dato enda, er åpen for forslag jeg da. Hadde vært så gøy og få møtt mange av dere her. Føler jo at jeg "kjenner " dere på en måte, vi legger jo ikke akkurat noe i mellom når vi lurer på noe eller forteller noe, men det og møte noen face to face er alltid anderledes [;)]

toppers [:D] 199 kr på fly fra norwegian [;)] en vei da, og det samme på tog? [;)]

Jeg er med[:)] Bra initiativ!!!

spørs når det blir og sånn.. her må det plannleges med både avløser og hestepasser.. så jeg setter meg aventene en stund. tar ikke lange tida og kjøre over fjellet heller sånn ca 9 timer..

ser du har planer[:D][:D]
ORIGINAL: GunnElin

ahhhh hehe bra du veit :P hihi da reise æ å du å siwro ne i lag[:D]

Veit ikke helt. Om vi skal ta det til høsten eller mot jul eller etter jul? Er åpen for forslag og det er fint om noen kanskje legger fram noen forslag. For meg passer det stort sett hele tiden. men dette blir jo en helg på en måte siden det vil komme mange langveisfra.

det skjønner jeg [:)] Dette hadde vært koselig om vi hadde fått til [:D]  Er den en mnd som passer bedre enn andre? Er det noen som kanskje ville tatt julesjopping i samme slengen eller hva sier dere?

Jeg er med[:)] Men hvis det blir i desember må jeg kanskje se an litt, vet ikke helt hvordan livet mitt er da......

Har man lov å være med selv om man har hjemmelaget mirakel i magen?

[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Har man lov å være med selv om man har hjemmelaget mirakel i magen?

[:)]

lurer på det samme [;)]

Vil gjerne være med! Men må nesten se an hvordan formen er, og hvordan jeg jobber...
Er det beregnet treff med gubber da eller?
Jeg tør ikke farte rundt i Oslo uten gubben.... [&o]

Fo min del er alle her inne en del av gjengen enten om de har hjemmelaget mirakel eller fått hjelp, alle har jo vært innom utredning og ventet så lenge. Med eller uten mann spiller vel heller ingen rolle. Jeg syns det er hyggelig og få møte de her inne med de samme problemene som en selv og so man har skrevet med i mange mnd og faktisk år. Det og bli kjent og få et lite nettverk sammen, det er jo tross alt ikke alle man kan prate om dette med, sånn føler jeg det hvertfall, og mennene er jo faktisk en del av prosessen de også, uten dem blir det jo hvertfall ikke barn [;)] Så kom med forslag på mnd hvertfall så tar vi datoer derfra [:D] Det jeg tenker er hvertfall og kanskje reservere plasser på et stort sted hvor man kan spise og ha det hyggelig og ikke stresse avgårde for man må rekke noe. Det blir vel en helg for de som kommer langveis fra og man må gjerne møtes da flere dagerom det er ønskelig. Regber da med at oslo er et greit utgangspunkt siden der kan man vel få billig overnatting og det ligger greit i forhold til tog og busser og nok av spisesteder og en tur på byen om noen ønsker det [;)]

Eg blir med om eg får det til å passe innimellom jobb og nytt forsøk[:)]

Back
Topp