Landstreff..

TereseS

Gift med forumet
Jeg ser det er flere forum som har Landstreff - tråd.. Jeg har så lyst til å hilse på ALLE søte julidamer inne her!![:D] Men er det flere som tenker på det?

Forresten, det er jo så mange inne på forumet her, men så lite action?

Åååh koselig. Har jeg og kjempelyst til.. Men så spørs det da, om vi kommer oss noen veg uansett [8|] Da håååååper jeg det blir i Trondheim, siden vi er midt i [:D] Lov å håpe [8|]

ORIGINAL: Melliott

Åååh koselig. Har jeg og kjempelyst til.. Men så spørs det da, om vi kommer oss noen veg uansett [8|] Da håååååper jeg det blir i Trondheim, siden vi er midt i [:D] Lov å håpe [8|]

Hehe, bare lufta ut en ide jeg, men er jo koselig om folk har lyst til å få det til[:D]

ORIGINAL: tullingen

me hadde på mars09 men utrolig dårlig oppmøte [:'(]

Hvor møttes dere da?

Hadde vært kos : )
Bor ved Hamar jeg da.

Blir det langt unna er det nok ikke så mange av de som har lang vei som kommer..da må man gjerne kjøre mange timer eller ta fly osv og det koster litt og er ikke like lett å få til for så mange med stor mage..tror desverre ikke det blir no super sukse egentlig[:-]

Oslo, østfold, vestfold osv kan jo ha treff da..og samme med de oppover.. 2-3 delt landstreff [:)]

Hehe ja, tviler på at folk vil reise så veldig langt [8|] dessverre.

Men det hadde vært kooosli da [:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Blir det langt unna er det nok ikke så mange av de som har lang vei som kommer..da må man gjerne kjøre mange timer eller ta fly osv og det koster litt og er ikke like lett å få til for så mange med stor mage..tror desverre ikke det blir no super sukse egentlig[:-]

Oslo, østfold, vestfold osv kan jo ha treff da..og samme med de oppover.. 2-3 delt landstreff [:)]

Det var jo litt lurt da! Jeg kan f.eks ta en dagstur til oslo jeg, bruker litt over 2timer med bil fra Lillehammer.. Ikke noe stress.. Men hadde jo vært superkoselig med litt større treff! [:D]

ORIGINAL: TereseS

Det var jo litt lurt da! Jeg kan f.eks ta en dagstur til oslo jeg, bruker litt over 2timer med bil fra Lillehammer.. Ikke noe stress.. Men hadde jo vært superkoselig med litt større treff! [:D]

De fleste kan nok ta tog eller noe i par timer så et treff i eller rundt oslo kan fungere for mange [:)] er jo da et ganske stort område plutselig [:)]

For meg er det ikke aktuelt å dra helt til trondheim eller bergen..for mange reise timer desverre..selv om det er fine steder osv så passer det litt dårlig [;)]

De fleste kan nok ta tog eller noe i par timer så et treff i eller rundt oslo kan fungere for mange [:)] er jo da et ganske stort område plutselig [:)]

For meg er det ikke aktuelt å dra helt til trondheim eller bergen..for mange reise timer desverre..selv om det er fine steder osv så passer det litt dårlig [;)]

Ja, samme her.. Men vi får se om det er noen som er interessert etterhvert[:)]

kunne godt tenkt meg å vært med på det, men vil ikkje reise så langt...
tror dei aller fleste tenker sånn.. tror det er best å dele det opp for tviler på det blir noe suksè med ett stort treff da det tar både tid og penger å reise..
men hadde vært kjempe kjekt..[:D]

Hvor mange av oss bor på Hedmarken / Oppland da ?

ORIGINAL: Thep1

Jeg bor her hvertfall[8D]

ORIGINAL: Thep1

Jeg bor her hvertfall[8D]

Me 2 : )

hehe,hadde vært morsomt,men jeg bor 10 timer unna Trondheim (med tog) såååe,tror jeg holder meg hjemme[;)]
Å dessuten er jeg alt for sjenert[&o]

Tar vel ca 1 time og 20-30 min for meg med tog til oslo, så det skulle jeg fått til :)
Kan strekke meg til buskerud, vestfold, akershus og... bor selv i Østfold

Æ kunne tenkt mæ landstreff :D
Men ikkje bare for en dag, d blir dyrt å reise så langt sør, fly og hotell bare en dag liksom :/

Hadde jo vært koselig med treff i Oslo da! For mange klarer å ta buss, tog eller bil et par timer! Så kan jo f.eks ha treff i Trondheim  og et sted til og? Dele det opp litt? [:D]

tycker det hade vart kul med en treff!! ;)
har ingen problemer att ta mig till oslo.
[:)]

Back
Topp