Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Melliott
Åååh koselig. Har jeg og kjempelyst til.. Men så spørs det da, om vi kommer oss noen veg uansett [8|] Da håååååper jeg det blir i Trondheim, siden vi er midt i [:D] Lov å håpe [8|]
ORIGINAL: Rebecca85
Blir det langt unna er det nok ikke så mange av de som har lang vei som kommer..da må man gjerne kjøre mange timer eller ta fly osv og det koster litt og er ikke like lett å få til for så mange med stor mage..tror desverre ikke det blir no super sukse egentlig[:-]
Oslo, østfold, vestfold osv kan jo ha treff da..og samme med de oppover.. 2-3 delt landstreff [:)]
ORIGINAL: TereseS
Blir det langt unna er det nok ikke så mange av de som har lang vei som kommer..da må man gjerne kjøre mange timer eller ta fly osv og det koster litt og er ikke like lett å få til for så mange med stor mage..tror desverre ikke det blir no super sukse egentlig[:-]
Oslo, østfold, vestfold osv kan jo ha treff da..og samme med de oppover.. 2-3 delt landstreff [:)]
Det var jo litt lurt da! Jeg kan f.eks ta en dagstur til oslo jeg, bruker litt over 2timer med bil fra Lillehammer.. Ikke noe stress.. Men hadde jo vært superkoselig med litt større treff! [:D]
Det var jo litt lurt da! Jeg kan f.eks ta en dagstur til oslo jeg, bruker litt over 2timer med bil fra Lillehammer.. Ikke noe stress.. Men hadde jo vært superkoselig med litt større treff! [:D]
De fleste kan nok ta tog eller noe i par timer så et treff i eller rundt oslo kan fungere for mange [:)] er jo da et ganske stort område plutselig [:)]
For meg er det ikke aktuelt å dra helt til trondheim eller bergen..for mange reise timer desverre..selv om det er fine steder osv så passer det litt dårlig [;)]
ORIGINAL: Thep1
Hvor mange av oss bor på Hedmarken / Oppland da ?
Jeg bor her hvertfall[8D]