Landstreff live!

Hvem? Jeg? Jeg satt da hjemme med strikketøyet mitt i hele går! Må nok ha vært Heggen - den sniken!!

ORIGINAL: majami

Hvem? Jeg? Jeg satt da hjemme med strikketøyet mitt i hele går! Må nok ha vært Heggen - den sniken!!

Garantert heggen! Ho la den sikkert igjen pÅ dansebordet!

heime igjen, med gårsdagen friskt i minne[:D]

ORIGINAL: lan77

Sliten, men tilfreds! Dette gjør jeg gjerne igjen[:D]

har någen fantastisce bilder på kamera mitt  ....[8D][:D]

ORIGINAL: kattekvinna

Ja- tok den så jeg hadde i reserve - itilfelle min forsvant:)

Majami: strikketøy! Tror ikke det nei ;)

Takk for en koselig helg jenter[:D]
Nå sitter jeg her å venter på barna mine[8D]

Takk for en kjempekoselig kveld, jenter!! Gleder meg allerede til neste gang! [;)][;)]

Dro jo forholdsvis tidlig hjem jeg da, og etter en kebab på veien var jeg i seng rundt kl. 2 tror jeg.. [:)] Også fikk jeg sove til ca. 10 i dag, så føler meg ganske fin form egentlig.. [;)] Men jeg fryser noe så inni granskogen..! Gjør ofte det når jeg har drukket, uavhengig av temperaturen rundt meg... [&:]

it's all worth it!

VEST: BILDEEER!!![:D] jeg har jo ikke tatt noen så gleder meg til å se hva andre har knipset[:D]

ORIGINAL: heggen

Ja- tok den så jeg hadde i reserve - itilfelle min forsvant:)

Majami: strikketøy! Tror ikke det nei ;)

Heggen, din snik! Var det du som tok min også? [:D]

Gleder meg til å se bilder [:)]

Heggen: prater du nynorsk idag, sia du stakk av med stemma mi???

Oh yes:) nynorsk er jo hovedmålet mitt- har bare lagt av den jærske dialekten!:) så no er det nynorsk!!:) hihi:)

Vanskelig å avgjøre dialekta her... Prøvde i grunn å snakke så lite som mulig da jeg var oppe klokka sju idag! Bedrev utagerende strikking i går, må vite[;)]

BLÆH! Koblet feil nick og ansikt så fjernet teksten [:'(]

Back
Topp