T
Turid-Laila
Guest
Stemmer ikke, blir ikke med uansett så. Blir for langt borte og dyrt for mn del å reise helt til Oslo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ilabomI know... Har veeeeeldig lyst da og treffe en haug av dere.. Menmen.. Slik er det bare.... [X(]
ORIGINAL: Sanka
Stemmer ikke, blir ikke med uansett så. Blir for langt borte og dyrt for mn del å reise helt til Oslo.
[:(][:(][:(] Saaaankaaaa... [8D]
ORIGINAL: ilabomI know... Har veeeeeldig lyst da og treffe en haug av dere.. Menmen.. Slik er det bare.... [X(]
[:(][:(][:(] Saaaankaaaa... [8D]
Er liksom greit nok gjerne å ta flyet.. Men så koster det å bo der også tross alt..
ORIGINAL: ilabomKan ikke det nei.. Skulle gjerne vært med på alle treffa jeg [8D][:D] Skulle helst hatt meg et privatfly og et hus på alle kanter [8|][8D]
Jeg skjønner det så godt.. Men hadde jo vært såå koselig! [:)]
Menmen, man kan ikke få alt man ønsker seg [8D]
ORIGINAL: ilabomKan ikke det nei.. Skulle gjerne vært med på alle treffa jeg [8D][:D] Skulle helst hatt meg et privatfly og et hus på alle kanter [8|][8D]
Jeg skjønner det så godt.. Men hadde jo vært såå koselig! [:)]
Menmen, man kan ikke få alt man ønsker seg [8D]
ORIGINAL: ilabomHvem vil vel ikke det? [8|][8D][8D][8D]
Hahaha, vil du bli millionær? [8D][:D]
Fader, trådkupper`n har slått til igjen, sorry jenter [:D]