**** LANDSTREFF 2012! ****

Eldorado skrev:
Veldig gjerne!!
Jeg er "glad" jeg ikke bestemte meg for å være med på dette landstreffet. For det hadde gått skeis uansett, for på fredag skulle jeg nemmelig få lønning fra Joker, og det var NADA  på konto. Og det var rett og slett fordi sjefen min hadde "glemt" å sende inn ansettelses papirer, og kontonummer. Så jeg må utsette huslånet enda en måned. FYSJ!!

Men jeg har veldig lyst til å treffe mange av dere igjen, og selvsagt mange nye ansikter. Blir veldig gjerne med til Kristiansand også. Selv om det er veldig lenge til :( Men jeg skal ta med meg gubben og ungen min og reise nedover til Kristiansand i sommer, Trone og beybin! Kanskje vi kan treffes da? Og evt andre som bor i Kristiansand området :)

selvfølgelig vil jeg det, er ikke noe jeg heller vil, håper bare ikke jeg jobber, de dagene dere er hær, skal jobbe i hele sommer:P må jo ha penger så jeg kan spare til tur i august og spare til treff neste år, og oppussing av soverom, ny veranda og utemøbler:P

Mulig jeg har ordnet en superkul overraskelse til de som blir med på LT, hvis det blir her nede! Lover dere at det blir kuuuult!!! Hvis det går i boks da ;) Må bare spikre datoen for helgen først :P

Hmm, nå ble jeg en smule nyskjerrig på den overraskelsen din Trone :):) Jeg håper at vi kan få vært med på treffet neste sommer i Kristiansand :) Det hadde vært kjekt men kommer ann på når det blir da siden vi skal jo gifte oss også det året :):) Håper jeg...

synes det burde være et nytt landstreff 2011 :P i august september :) jeg er med. SKAL være med denne gangen :) 

Er veeeeldig med, om det er mulig for meg! med tanke på at bebsisen da er evt 5-6 mnd Gammel ;) åå da er jeg i peeeeeermisjon, såå da kan jeg komme uten å tenke på jobben denne gangen :D:D:D

Jeg vil være med. Helt supert om det blir i Kristiansand, for jeg har en venninne der som jeg kunne sovet hos eventuelt! emoticon 

Ej e med, om ej så e fødeklar den tida, hehe emoticon

selvfølgelig er jeg MED :D

Sonic skrev:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! E E MED!!!!!

Back
Topp