** LANDSTREFF 2012 ** By er bestemt!

selvfølgelig kristiansand:P
 
Stemte Kristiansand- vi skal dit anyway neste år.
Dyreparken med M og O. Så passe på så vi får sett Trone :-)
 
Blir vel vanskelig for vår del. Men vi får vente å sjå. Alltid noke som har hindra me og Sjukis fra å komme. Og d e så mange av dokke vi vil treffe.....
 
jeg er aldri på BV lenger.. men vil gjerne være med på treff, og jeg stemte nord-Norge :))))
 
ombestemte meg jeg! vil heller stemt stavanger :P jaja, trukke det har noe og si "stemme-messig" her !;)
 
Stemte Kristiansand.. Litt med tanke på Loppa som melde sin ankomst på våren, og det er jo rett nedi høgget her.. hahahh
 


Sonic skrev:
Stemte Kristiansand.. Litt med tanke på Loppa som melde sin ankomst på våren, og det er jo rett nedi høgget her.. hahahh


Ikke lange biten for deg nei,  he he!! :) 
 
vet dere noe lunde ka dato dette kan bli.stemme på en dato? eller blir det for tidligt?.. hadde vore greit og hatt noe og forholde seg til ( eg elsker og planlegge..) da får eg ordnet det fortes mulig med tabke på jobb, mann og barn,, like greit og ha litt tid og planlegge når det er mye og ta hennsyn til :)

og eg liker ikkje å reise langt aleine,, så da tar eg vell kanske med meg bror min, og da må jo han og ha en dato og ha i baktankene *knis*
 


rachelmor skrev:
vet dere noe lunde ka dato dette kan bli.stemme på en dato? eller blir det for tidligt?.. hadde vore greit og hatt noe og forholde seg til ( eg elsker og planlegge..) da får eg ordnet det fortes mulig med tabke på jobb, mann og barn,, like greit og ha litt tid og planlegge når det er mye og ta hennsyn til :)

og eg liker ikkje å reise langt aleine,, så da tar eg vell kanske med meg bror min, og da må jo han og ha en dato og ha i baktankene *knis*

Det er altfor tidlig å sette datoen enda. Mener nå i alle fall jeg da.

Og nå er det så utrolig liten aktivitet her inne så det er jo ikke, bank i bordet, sikkert at det er noen som blir med på LT neste år en gang :/ :/

Heeey, T er alltid hjertelig velkommen til å være med på treff!!! :D :D 
 
Jeg har allerede sagt ifra at det blir Kr.sand neste år, så da må dere andre pent stille opp. Bare vært i byen din en gang tidligere (og da var jeg en så liten barnerumpe at det teller ikke), Trone, så da er det på tide, og dit skal jeg, uansett.
 
Back
Topp