** LANDSTREFF 2012 ** By er bestemt!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg lager en ny avstemning på hvor det er stemning for landstreffet til neste år.

Forrige avstemning ledet Kristiansand klart og jeg la også ut forslag om opplegg, men siden det er mindre brukere her nå så lager jeg den på nytt.
For alt jeg vet så er det ikke brukere igjen til å dra på treff neste år en gang :/

Treffet er tidligere fått flertall for JUNI, grunnet konfirmasjoner og bryllup, så jeg fortsetter med å ha hovedfokus på juni jeg!

Jeg har valgt å ta ut de store byene som IKKE har hatt landstreff tidligere.
*************************************

Da er det bestemt. Kristiansand blir byen for landstreff neste år!

Og jeg trenger ny bekreftelse fra dere som har sagt dere vil være med på treffet.
Må prøve å få i gang litt program og slike ting, men da er jeg avhengi av å vite sånn ca hvor mange som kommer. 

Kommer:
Trone
Beybin88
Lenore 1983
Svartengel
Lindkva

Kanskje:
Pisces10

 
før eg stemmer :D er det satt noe dato????
 
eg stemmer no kr.sand... da kan eg altids brele mannen til arendal,,,, og da vet eg at eg får sjangse til å komme ;)
 
ja det hadde vore helt knall... :)   PARTY  for husmødrene i sørlandsbyen ;)
 
uten tvil kristiansand :) Jeg kommer uanz :) 
Kommer til å legge opp ferien min til denne helgen så jeg skal ha fri å bli med :D 
 
Troooor det kan blil driiiiiitgøy!!! :D :D :

Jeg kunne jo aller helst tenkt meg ett landstreff UTEN barna da, moohahaha! Men det lar seg jo ikke gjøre. Men vi kan gjøre det beste ut av det og jeg er SIKKER på at det kommer til å bli bra uansett! :D

 
For min del trenger vi ikke å ha med kidsa :D 
Jeg tar med meg mann og barn for å dra i dyreparken men de kan finne på no annet mens jeg henger med dere :D oh yeah :) jeg er med på alt :D 
 
gleder meg til og få et innblikk i dine planer.. skall bli så kjekt :)
 
lar ver å stemme eg, for eg får nok ikkje komt
har jo en småttis da!
eg som etter landstreffet sa at eg ALLTID skulle vere med når det var landstreff neste gang...

men det blir vertfall feil om eg stemmer.. og ikkje blir med liksom!

men gu så lyst eg har til å treffe dokke igjen!
 
trondheim, trondheim trondheim!! ;)

meeen, en tur til kristiansand er absolutt på ønskelista mi ;)
 
jaaaa   er grusomt leeenge ..... men da har vi no noe og glede oss til :)
 
He he he!! jaaaa, det er lenge til!! Hehehe!!

Men hvem vil vel ha ett LT på vinteren :S Jo altså, jeg vil gjerne treffe alle alltid jeg, hihi!! Men når vi først skal ha ett treff så er det jo greit å ta det når det r sol og varme :D :D 
 
Back
Topp