Landskampen

ORIGINAL: Dollface

jeg tar gjerne i mot flere tips til "idiotiske spørsmål å stille sin mann under en fotballkamp.."
Uten å bli avslørt sånn med en gang da.. [8D]

Jeg spurte en gang om offside regelen gjaldt over hele banen.......jeg kan INGENTING om fotball altså[8D]

Ja...men ikke frivillig..BARE pga den står på her....sambo er "fotball-idiot"....blææææh

JAAA!!!! HURRAAAA!!! HEIA NORGE!!!![:D][:D]

ORIGINAL: LilleKaisa

jeg tar gjerne i mot flere tips til "idiotiske spørsmål å stille sin mann under en fotballkamp.."

Jeg spurte en gang om offside regelen gjaldt over hele banen.......jeg kan INGENTING om fotball altså[8D]
[:D][:D][:D] skal se om jeg finner en passende anledning til å spørre om det.. [8D]

Jeg hater ikke fotball, men jeg hater sport på tv generelt.
Og det er noe med disse kommentatorene som gjør at jeg får helt hetta, hater å høre på fotballkommentatorer generelt, de er så teite! Blir helt sliten av at de roper og skriker hver gang ballen nærmer seg målområdet. [:'(]

SHIT...nå er sambo sinna...danmark fikk mål[:o]

ORIGINAL: LilleKaisa

[:D][:D][:D] skal se om jeg finner en passende anledning til å spørre om det.. [8D]

Spurte også om hands ble straffe over hele banen....

Du kan jo spørre om hvorfor han som står inni målet har annen drakt på seg enn de andre[8D]

OMG!! snakk om å være sinna[:o] tror det er like før TV'n blir knust her hjemme[>:][:o]

sitter å ser på ja,og merker at det ikke er bra for BT mitt[8D]

ser på av egen fri vilje i allefall. 

Eg har null interesse av å sjå fotball... Så mens sambo ser kampen, så ser eg gossip girl på data'n[:D]

Ja, men jeg er så nervøs at jeg sitter her på bv i stedet for...... Hopper frem fra kjøkkenet og dataen hver gang kommentatorene roper litt....

Er ikke sånn jeeeeei, hurra for landskamp, men det plager meg ikke at den har stått på heller. [;)]

Back
Topp