Landlord-bleier

mammamarte

Elsker forumet
Da jeg var på butikken i går hadde de verken pampers eller libero i str 3. Endte derfor opp med å kjøpe landlord-bleier. Noen som har erfaring med de?

Jeg har en pakke med de nå.. Fungerer helt flott her[:)] Er jo faktisk så billig at man kan bruke dobbelt så mange bleier og det likevel er billigere enn andre bleier

Så morsomt! Hadde tenkt å starte en tråd om disse bleiene. Så de på Rema 1000 sist. Ja, hvordan er de? [:)]

Prøvde en på snuppa nå. Synes de virker litt stive og har dårligere sugeevne enn pampers. Bæsjen ble liggende oppå bleie kontra pampers hvor mesteparten ligger inni. (Hun bæsja selvfølgelig med en gang hun fikk på seg ny bleie [8D])

Kommer til å bruke de på dagen når vi allikevel skifter ofte. Må bruke noen flere før jeg bestemmer meg for om jeg skal kjøpe de igjen...

ORIGINAL: stoltmortil4

ORIGINAL: adelia

Jeg har en pakke med de nå.. Fungerer helt flott her[:)] Er jo faktisk så billig at man kan bruke dobbelt så mange bleier og det likevel er billigere enn andre bleier

hva ligger de på i pris da? og er de like "gode" som libero/pampers??
dyrt m too bleieunger så hvis det finnes billigere alternativ så hvorfor ikke...............[8|]

de koster 29,90 for 48 bleier[:)]  Jeg syntes de funger like bra om dagen... Da blir jo bleien byttet med det samme det kommer bæsj[;)] Mie-S kan fint bruke de natt og hun egentlig... Pampers blir hun sår av, men har ikke blitt det av disse

Begynner minste str på disse bleiene fra 7 kg? Eller tenker jeg på noen andre bleier da?[:)]

ORIGINAL: malii

Begynner minste str på disse bleiene fra 7 kg? Eller tenker jeg på noen andre bleier da?[:)]

Ja, tror det. De jeg så var fra 7-16 kg, så da må vi vente litt med å bruke de. Sebastian er vel rundt 6,3 nå tipper jeg.

De jeg kjøpte kostet 33 kr for 56 bleier. Midi går fra 6-11 kilo. Det var både en større og en mindre type i butikken jeg var, så du tenker nok på noe annet malii. Hele grunnen til at jeg endte opp med bleiene var at butikken ikke hadde noe annet tilbud mellom 6 og 7 kilo...

Ja, da er det nok noen andre jeg har sett [:)] Tror jeg skal prøve landlord-bleier neste gang, var jo utrolig billig [:)]

Eg har brukt landlord sine bleie ei stund no, og e stor fornøgd[:D] Lille gull bæsja gjenom både libero sine og pampers sine, men har knapt hendt med landlord sine...itillegg til at dei e masse billigare[:)] Så her går de kun i den type bleie, enn så lenge[:D]

Da tror jeg vi skal kjøpe Landlord neste gang! Skader ikke å prøve, og de er jo en del billigere.[:)]

Back
Topp