Landlord bleiene!

x1xMsMarte.

Forumet er livet
Noen som bruker dem?

Vi gjør, super bra bleie til en billig penge! 30 kr for 50 bleier er jo ingenting!
Holder bedre på tiss en pampers sine syns jeg! Vi har hamstra inn 300 bleier, siden Rema1000
er et stykke unna.. Men 180 kr i bleier, for så mange!! Et kupp!

Har ikke prøvd de ennå vi ,men er fornøyd med First price sine bleier så kanskje vi skal prøve Landlord neste gang[8|]

har sett at du har skrytt sånn av disse bleiene før, så hadde faktisk tenkt meg en tur på rema imorra [:D]
Er teipen på landlord bleiene bra?
har opplevd før på billig bleier at teipen ikke alltid funker..

ORIGINAL: ThereseAa

har sett at du har skrytt sånn av disse bleiene før, så hadde faktisk tenkt meg en tur på rema imorra [:D]

teipen er ikke like bra som på pampers og libero skal jeg ærlig innrømme.. men det er vel pga de har ikke samme limestoffet, siden landlord bleiene er svanemerket og astma-allergi testet og gokjendt[:D]

ORIGINAL: MsMarte.

ORIGINAL: ThereseAa

teipen er ikke like bra som på pampers og libero skal jeg ærlig innrømme.. men det er vel pga de har ikke samme limestoffet, siden landlord bleiene er svanemerket og astma-allergi testet og gokjendt[:D]

det høres jo supert ut at de er svanemerket, så da får jeg heller finne meg i litt dårlig lim [:D] skal iallefall prøves ut!

ORIGINAL: Trine82

hvorfor har de dem ikke på rema her da? vi som har norges største rema butikk her nå.... har leita

de har dem ikke på rema her heller.. [&:]

ORIGINAL: Divinity

ORIGINAL: Trine82

hvorfor har de dem ikke på rema her da? vi som har norges største rema butikk her nå.... har leita

de har dem ikke på rema her heller.. [&:]

ikke her heller..

Bruker de og first price nå. Fungerer supert! [:D]

de hadde de ikke på rema1000 som jeg handla de på heller før, etterlyste dem hos butikksjefen (som jeg kjenner) og han bestillte de inn med en gang :)

enten er de vel utsolgt eller så har ikke de tatt dem inn ennå, er ikke så lenge siden de kom ut nemmlig :)

Det kan det jo være vært å prøve da. Er egentlig veldig fornøyd med Pampers, men det gjør jo ikke noe å spare litt penger på noe som kanskje er like bra[:D]

Her funker ingen bleier på vesla så tror jeg må teste de altså! Alt blir for stort så når hun bæsjer seg ut renner det ned beina[&:] Nå må vi bruke pampers sine som vi har brukt nesten siden hun ble født-eneste de som gungerer sånn halvveis[:D]

ORIGINAL: Amamma

Det kan det jo være vært å prøve da. Er egentlig veldig fornøyd med Pampers, men det gjør jo ikke noe å spare litt penger på noe som kanskje er like bra[:D]

ja her sverger vi til pampers jumbopack fra rema! billig- men prøver gjerne en billigere variant

Nå har de fått landlord bleiene på rema her og.
Så i dag måtte jeg kjøpe en pakke så vi får prøve de og..

skal rydde badet i dag så da fyller jeg på med bleier fra landlordpakken: så i dagene fremover blir det nok litt landlord oppdatering[;)][;)]

Måtte åsså kjøpe en pakke for å prøve..
Casper tisser så mye om natta at han våkner og er tissvåt igjennom, han drikker så mye om dagen.. Men kan ikke nekte han å drikke heller.. Han blir så sint om han ikke får mere å drikke, går te vaksen og skriker vann, vann, vann...

Så ska prøve de i natt...
[:D]

Da har jeg hamstret landlord bleier [:D] Kjøpte alltid bleiene på Lidll før, og var superfornøyd med de. Etter at Rema kjøpte opp Lidll ser det ut til at de har forstått hvor "big business" bleiene var. Landlord bleiene minner veldig om Lidll bleiene og prisen er jo bare super!
Skal hamstre litt til i tilfelle de setter opp prisen[:D] Må bare teste ut bleiene inatt først.

Back
Topp