lampe til å ha i trappa

x1xJuliee

Glad i forumet
Jeg har en trapp der det på det laveste blir enormt langt mellom gulv og tak og ville satt veldig pris på noen forslag til lampe jeg kan ha der. i og med at det blir såå veldig høyt tenkte jeg meg noe som hang litt nedover, men ikke lyskrone da resten av huset er mer minimalistisk enn romantisk.. er jeg vanskelig nå[8D]? forslag?

Aner ikke jeg, men hjelper deg å dytte! Har det samme i huset vårt og der henger det idag en helt forferdelig vifte! [:'(] 

hva med en moderne lysekrone da? Har sett en som er ca 30cm i diameter og sikkert 1/2-1 m lang. skal se om jeg finner link i kveld.

har denne jeg,mye finere i virkeligheten - og koster nå bare 199kr!!!!

finnes i 40cm og 70cm store[:D][:D]

tenkte jeg skulle lage selv jeg, i hvit plast og hengende krystaller, litt som bølgende lange lokker på en måte (jaaaa så bra forklart....)

ORIGINAL: Niceday

har denne jeg,mye finere i virkeligheten - og koster nå bare 199kr!!!!

finnes i 40cm og 70cm store[:D][:D]

Hvor har du kjøpt den? [:D]

på christiania belysning har de en nydelig en vi har kjøpt. har ikke bilde av den akkurat nå. men da henger det 7 blomster ned i en "sirkel" nedover i forskjellige lengder i forskjellige "ståltråder". (lenger og lenger osv..) også i mellom hver blomst henger det igjen en egen "ståltråd" med blader. Alt laget av krystall. så ikke en typisk lysekrone. koster egentlig 5000,- men vi fikk den på tilbud til 3000.,-:D

Her er den jeg tenkte på:

Swing taklampe krom med krystaller. Koster 1000 kr.[:)]

Åååhh, får ikke linken til å funke. Gå på www.living.no Velg belysning-taklamper. Gå til side 2. Da er det bilde av den øverst til høyre[:)]

Vi har denne i trappeoppgangen, ble faktisk utrolig flott! Har fått mye skryt for denne! [:D]

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80146249

Noe sånn som dette kanskje?

linken funka ikke, men den som heter shine beads fra living så fin ut!

hva med å lage en selv?
Så på god morgen norge da de laget denne. Syns den var litt stilig.
Billig blir det også[:D]

Back
Topp