lammeskinn

Solstråletante

Elsker forumet
Dere som bruker lammeskinn i vogn, har dere laken over det? Sikkert teit spm[8|]

Nei. Men det forutsetter at det er et medisinsk skinn. Det vil si at det ikke er masse kjemikalier i det etter bereding og at hårene er klipt riktig.

ORIGINAL: Albret

Nei. Men det forutsetter at det er et medisinsk skinn. Det vil si at det ikke er masse kjemikalier i det etter bereding og at hårene er klipt riktig.

Ok:) Takker:)

Nei, da blir jo "effekten" borte. Men som Albret skriver må det jo være fri for kjemikalier og rett klipt. Jeg bruker korthåret når det er bitte små, men hun jeg har hjemme på 15mnd har langhåret.

Ikke meningen å ta over tråden her, men bruker dere lammeskinn i både seng og vogn eller bare en av delene ?

ORIGINAL: MM88

Ikke meningen å ta over tråden her, men bruker dere lammeskinn i både seng og vogn eller bare en av delene ?

Tar ikke over noen tråd:) Folk bruker veldig forskjellig:P Noen er jo i mot lammeskinn også... Jeg skal i første omgang bare ha i vogna:=)

snuppa har sinn i seng og i vogna, blir nok det samme til lillebror:)

skal bare ha d i vogna sånn som sist=)

vet ikke..blir sikkert flytta rundt på ettersom hvor jeg vil bruke den tror jeg. skal bare ha en så:) men aller først i vogna siden det er så kaldt her oppe:)

Rett oppå skinnet, skal bruke kun i vogna først og fremst [:)]

Har bare i vogna. Sist hadde jeg et helseteppe over, ettersom det var langhåra. Og en gulpeklut under hodet, er jo kjedelig å få ulla full av gulp..

Sover rett oppå skinnet[:)] Storebror har både i vogn og seng, blir nok det for den lille også, elsker skinn/ull[:)]

Skal ha i beverskinn vi, i seng og vogn. Legger bare putevar under hodet jeg, sånn at han ikke gulper på skinnet.

Jeg tenkte å ha skinn kun i vogna og ikke noe laken oppå.. Men tenkte å ha en gulpeklut i flanell under hodet da[:)]

Back
Topp