puusen Forumet er livet 19 Okt 2009 #1 skal kjøpe 2stk lammeskinn som de små skal ha i senga til vinteren. finner ikke lengre enn 100cm. er det det lengste? gjerne tips om nettbutikker[:)]
skal kjøpe 2stk lammeskinn som de små skal ha i senga til vinteren. finner ikke lengre enn 100cm. er det det lengste? gjerne tips om nettbutikker[:)]
G giggsy Forumet er livet VIP 19 Okt 2009 #2 Lam er jo ikke så store så tror 100 cm er de største du får, ellers må man montere sammen flere skinn for å få dem lenger, vil jeg tro. [8|]
Lam er jo ikke så store så tror 100 cm er de største du får, ellers må man montere sammen flere skinn for å få dem lenger, vil jeg tro. [8|]
puusen Forumet er livet 19 Okt 2009 #3 ORIGINAL: giggsy Lam er jo ikke så store så tror 100 cm er de største du får, ellers må man montere sammen flere skinn for å få dem lenger, vil jeg tro. [8|] ok[:)]
ORIGINAL: giggsy Lam er jo ikke så store så tror 100 cm er de største du får, ellers må man montere sammen flere skinn for å få dem lenger, vil jeg tro. [8|] ok[:)]