Lammeskinn

Skadefryd

Andre møte med forumet
Lurer litt på dette med lammeskinn.

Hva skal man egentlig bruke det til?
Jeg trodde man kunne ha det i vogna, vugga, sprinkelseng, på gulvet og hele pakka så lenge man ristet det godt hver dag.
Men det er så mange som mener babyen ikke kan ligge på det, fordi det tiltrekker seg mye støv og skit?
Det jo kjøpt på babykos og beregnet for  barn. Men hva er vitsen med lammeskinn til 700kr hvis det ikke kan brukes til noenting?
(min plan var å bruke det i vognen og vogga siden det skal være bra til å regulere varmen)

Hva bruker dere det til?

jeg har det i senga, vugga og i vogna når det er kaldt..
har bare rista det og aldri vaska det før.. går helt fint det!! [:D]

ORIGINAL: Ihne

Der lammeskinnet var jaggu dyrt!!![8|]
Gav 299 pr stk for mine.[:)]

Bruker de kun i vogna jeg da.
Rister de ikke så ofte.
Har heller ikke vasket de ennå.

Er det ekte lammeskinn da? Ikke fake????

Betalte ca 500.- for mitt. Prisen variere etter størrelsen og om det er kort eller lang pels. Har vakset mitt en gang, og brukt det daglig i senga fra han var født. Ikke merket noe videre til støv o.l-bare rist det ofte

jeg skal bruke mitt i senga,lunt og godt.føler også det er støv tiltrekkende så det blir nok en den risting/lufting[:)]har vaske det nå før det skal brukes(tok jo år og dag før det tørka)

får se om jeg kjøper et til vogna også senere,eller kansje det blir lammeskinnspose til vogna[8|]godt å varmt til vinteren.

ORIGINAL: Thiliemor

ORIGINAL: Ihne

Der lammeskinnet var jaggu dyrt!!![8|]
Gav 299 pr stk for mine.[:)]

Bruker de kun i vogna jeg da.
Rister de ikke så ofte.
Har heller ikke vasket de ennå.

Er det ekte lammeskinn da? Ikke fake????

de selger ekte på babushop også til 299 på tilbud! :) men det er tilbud nesten hele tiden! :)

Back
Topp