Lammeskinn

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Tips til hvor man kan få tak i et bra lammeskinn for å ha i vogna? :) Helst ikke så altfor dyrt heller.

Skal dere bruke lammeskinn til vogna eller senga?
Bør man rense skinnet først? :)

Jeg skal ha det i vogna :)
Vet ikke om jeg skal rense/vaske det enda, må få det hjem fra posten og se på det først ;)

Vi og skal ha det i vogna :-) Usikker på om jeg skal vaske.. Tenker at han ikke skal ligge uten klær på det, så da burde det jo gå fint :-)

jeg kjøpte to stk en for seng og en for vogn på nøstebarn, de er ganske dyre men skal være ganske bra

image.jpeg
Syntes det var så lite.. Dekker ikke halve bagdelen her, men de hadde et som var større til samme pris som jeg endte opp med :)

Lite?? Hvordan vogn har du da?:p
Her er det mer enn stort nok til vår emmaljunga :)

Barnas hus har tydeligvis 2 forskjellige størrelser, der den ene originalt koster 299 og det andre er på tilbud til 299, så da er det fort gjort å ta feil :)
Ser jaggu sånn ut! I tillegg til et mørke brunt et, som jeg kjøpte på 50% :-P Kostet egentlig 599.

Barnas hus har tydeligvis 2 forskjellige størrelser, der den ene originalt koster 299 og det andre er på tilbud til 299, så da er det fort gjort å ta feil :)

Haha, åja!! Det visste jeg ikke. Flaks at jeg tok det største da :p det var satt ned fra 499 hvertfall :)

Back
Topp