Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipset, da er det bestilt
Syntes det var så lite.. Dekker ikke halve bagdelen her, men de hadde et som var større til samme pris som jeg endte opp med
Åja! Trodde det kun var en størrelse jegSyntes det var så lite.. Dekker ikke halve bagdelen her, men de hadde et som var større til samme pris som jeg endte opp med![]()
Jeg skal bruke til begge delerSkal dere bruke lammeskinn til vogna eller senga?
Litt usikker på om det går an å vaske den, men tror det. Må bare kjøpe inn skinnet og lese vaskeinnstruksene førstSmartskal du vaske den før?
Jeg skal ha det i vognaSkal dere bruke lammeskinn til vogna eller senga?
Bør man rense skinnet først?![]()
Vi og skal ha det i vognaSkal dere bruke lammeskinn til vogna eller senga?
Bør man rense skinnet først?![]()
Det var mye større enn det de hadde på tilbud her, ser jeg!
Det var mye større enn det de hadde på tilbud her, ser jeg!
Barnas hus har tydeligvis 2 forskjellige størrelser, der den ene originalt koster 299 og det andre er på tilbud til 299, så da er det fort gjort å ta feilDet er det samme, som koster 299![]()
Ser jaggu sånn ut! I tillegg til et mørke brunt et, som jeg kjøpte på 50%Barnas hus har tydeligvis 2 forskjellige størrelser, der den ene originalt koster 299 og det andre er på tilbud til 299, så da er det fort gjort å ta feil![]()
Barnas hus har tydeligvis 2 forskjellige størrelser, der den ene originalt koster 299 og det andre er på tilbud til 299, så da er det fort gjort å ta feil![]()