Hvor anbefaler dere å handle lammeskinn? Ser at de selger korthåret på både babyshop, barnas hus og Kid, alle til 599kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hørte noe om at IKEA sine ikke er like godt behandlet? At de liksom ikke var beregna til nyfødt? Vi hadde tenkt å kjøpe IKEA sin helt frem til vi hørte dette. Og nå vet vi ikke hvor vi skal kjøpe.......Kjøpte på IKEA sist, funka like greit det
Meld deg inn i kundeklubben til kid så får du 50% på valgfri vare; dvs saueskinn til 300
Gjelder det ved kjøp på nett eller kan man kjøpe i butikken også?Meld deg inn i kundeklubben til kid så får du 50% på valgfri vare; dvs saueskinn til 300
BeggeGjelder det ved kjøp på nett eller kan man kjøpe i butikken også?
Meld deg inn i kundeklubben til kid så får du 50% på valgfri vare; dvs saueskinn til 300
Skal vell ikke være nødvendig å vaske det. Lufte det godt på de dagene det er vær til å ha det ute. Kan risikere å ødelegge det om du vasker det i maskinen. Da hadde jeg heller kjøpt ullshampo og vasket forhåndKjøpte skinn i dag på kid Vasker du det på ullprogram eller?
Skal vell ikke være nødvendig å vaske det. Lufte det godt på de dagene det er vær til å ha det ute. Kan risikere å ødelegge det om du vasker det i maskinen. Da hadde jeg heller kjøpt ullshampo og vasket forhånd
Kan sikkert bruke den ja, men sikkert ikke nødvendig så lenge det ikke er skittentOkei Har nå flytende ullsåpe fra Nøstebarn, kan evt bruke den? Om det holder å lufte skinnet, er det jo greit å bare gjøre det også