Lammeskinn

Løvemamma88

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Hvor anbefaler dere å handle lammeskinn? Ser at de selger korthåret på både babyshop, barnas hus og Kid, alle til 599kr.

Kjøpte på IKEA sist, funka like greit det :)

Så lenge du kjøper et ekte :) det kan være lurt med korthåret :) men husk å alltid legg en gulpeklut el. Der med hodet da det er veldig farlig om barnet inspirerer ullet (puster det inn). :)

Kjøpte skinn i dag på kid :) Vasker du det på ullprogram eller?
Skal vell ikke være nødvendig å vaske det. Lufte det godt på de dagene det er vær til å ha det ute. Kan risikere å ødelegge det om du vasker det i maskinen. Da hadde jeg heller kjøpt ullshampo og vasket forhånd :)

Skal vell ikke være nødvendig å vaske det. Lufte det godt på de dagene det er vær til å ha det ute. Kan risikere å ødelegge det om du vasker det i maskinen. Da hadde jeg heller kjøpt ullshampo og vasket forhånd :)

Okei :) Har nå flytende ullsåpe fra Nøstebarn, kan evt bruke den? Om det holder å lufte skinnet, er det jo greit å bare gjøre det også :)

Det kan vaskes på ullprogram med milo ja, det sier de som "driver" med sånne og. Men er joe :) ikke vits å vaske sålenge det ikke har blitt møkkete :D

Jeg kjøpte mitt på babyshop, og det var kjempe deilig og helt perfekt str til å ha i vogna ihvertfall :)

Back
Topp