Lammeskinn

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Skal man ha/bør man ha/trenger man ikke lammeskinn til vogna når man hag vognpose. Jeg har en voksi city med ull og dun. Mulig jeg spør dumt. . Men unnskyldning er førstegangsfødene i desember. ;)

Du må ikke, men jeg foretrakk det. Men vi hadde en dunpose hvor det fulgte med lammeskinn til å ha inni. Fikk barn i mars, og brukte lammeskinn hele sommeren.
Bruker det også nå i sportsdelen oppi en fleecepose. Er hull til seler i lammeskinnet.
Men det er selvfølgelig ikke en nødvendighet.

Har aldri hatt lammeskinn i vogna vi, så du MÅ ikke ha det nei :-) Kommer vel an på vogna og posen og hvor varm ungen er. Her har vi hatt vogn med god polstring i bunnen pluss at vi har hatt en veldig god vinterpose. I tillegg er ungene her lik pappa'n sin og er varme av seg. Har aldri behøvd like mye klær som andre jevngamle unger :-)

Hvis der er ull i posen vil jeg i hvertfall ikke tro du trenger det.

Må vel ikke ha det,
Jeg var så heldig å kjøpte masse rart av barneutstyr av ei venninne for 500 og der fulgte det med et lammeskinn , var noe sjokolade søl på det så det ligger i vaskemaskina nå med milo og ull innstilling :p blir spennende..

Må vel ikke ha det,
Jeg var så heldig å kjøpte masse rart av barneutstyr av ei venninne for 500 og der fulgte det med et lammeskinn , var noe sjokolade søl på det så det ligger i vaskemaskina nå med milo og ull innstilling :p blir spennende..
Hvis du børster det med en kam når det er tørt igjen skal de visstnok bli ganske fine igjen etter vask ;)

Jeg kjøpte til sportsdelen i dag:) Easygrow i grå med hull til seler. Bruker det for å isolere/regulere temperaturen. Også blir det mykere å ligge i vogna.

Må spør dumt eg også :P har kjøpt ein lammeskinnpose, men "alle" har desse voksiposene osv. Er dei betre? Har eg gjort eit skikkelig bomkjøp med lammeskinnpose? :( usikker på kor mykje ein er ute å går tur i desember/januar med nyfødt, kanskje eg må kjøpe ein sånn anna pose seinare? Hjelpes, blir forvirra....

Førstegangs - Desemberbaby <3

Må spør dumt eg også :P har kjøpt ein lammeskinnpose, men "alle" har desse voksiposene osv. Er dei betre? Har eg gjort eit skikkelig bomkjøp med lammeskinnpose? :( usikker på kor mykje ein er ute å går tur i desember/januar med nyfødt, kanskje eg må kjøpe ein sånn anna pose seinare? Hjelpes, blir forvirra....

Lammeskinnspose er kjempefint det! Tåler fuktighet bedre også. Skulle gjerne hatt en selv.
Det er helt fint å gå tur ute med nyfødt på vinteren, hvertfall hvis det blir sånn vinter som i fjor hvor det var ganske mildt.
Jeg var hvertfall ute og gikk samme uka som jeg kom hjem fra sykehuset og var ute mye, var så lei av å sitte inne med bekkenløsning!
Man er ofte i bedre form enn man forventer etter en fødsel. Det er jo lov å gå i rolig tempo;)

Lammeskinnspose er kjempefint det! Tåler fuktighet bedre også. Skulle gjerne hatt en selv.
Det er helt fint å gå tur ute med nyfødt på vinteren, hvertfall hvis det blir sånn vinter som i fjor hvor det var ganske mildt.
Jeg var hvertfall ute og gikk samme uka som jeg kom hjem fra sykehuset og var ute mye, var så lei av å sitte inne med bekkenløsning!
Man er ofte i bedre form enn man forventer etter en fødsel. Det er jo lov å gå i rolig tempo;)
Så bra! :D kom over eit veldig billig og lite brukt eit, var kjapp da :)

Viss det blir sånn vinter som i fjor så er det ingen problem, her som vi bur er ofte milde vinterer og i fjor var det vel 1 dag med snø ;)

Då kan eg berre glede meg til turgåing då, lei av å sitte inne med bekkenløsning eg og ;).

Lammeskinn er alltid godt å ha. Vår har liggi på sitt en god stund nå selv om det er ganske varmt enda. Det er svalt å ligge på om sommeren og det varmer når det er kaldt. :) Vi kommer til å bruke både skinn og dunpose til vinteren. :)

Jeg har bare hatt lammeskinnspose ;)

Har voksipose i bilstolen, og lammeskinnspose i vognen ;) Mest fornøyd med lammeskinnsposen :) Kunne legge nurket nedi vognen med bare en vanlig innedress på, og han hold seg varm og tørr på ganske så kalde dager! Men han kan ikke bruke lammeskinn under seg på sommeren, er alt for varm av seg, så på han er det ikke svalende...
Trenger ikke lammeskinn under heller etter min mening, om vognen er greit isolert underifra, eller det er en god madrass :)

Til eldste hadde jeg Voksi Urban og den syntes jeg ble for kald, så nå blir det madrassen til vogna, lammeskinn, babyen, dundyne, evt vognteppe eller bare trekket til vogna alt ettersom været :)

Skulle jeg hatt vognpose igjen tror jeg at jeg ville byttet ut madrassen i vogna med en lammeskinn og så vognposen :)

Må vel ikke ha det,
Skal til å gjøre det med mitt.. Hvor mye milo tok du? Gikk det bra? Børstet du det mens det var vått/fuktig / tørt? Smurte du lano inn bak på selve skinnet ?

Skal til å gjøre det med mitt.. Hvor mye milo tok du? Gikk det bra? Børstet du det mens det var vått/fuktig / tørt? Smurte du lano inn bak på selve skinnet ?

Tok sånn det sto på milo flaska tror det var 50 ml eller noe. Jeg børsta litt når det var tørt og tok ikke noe lano bak :) ble veldig pent og rent faktisk :)

Back
Topp