Skal man ha/bør man ha/trenger man ikke lammeskinn til vogna når man hag vognpose. Jeg har en voksi city med ull og dun. Mulig jeg spør dumt. . Men unnskyldning er førstegangsfødene i desember. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du børster det med en kam når det er tørt igjen skal de visstnok bli ganske fine igjen etter vaskMå vel ikke ha det,
Jeg var så heldig å kjøpte masse rart av barneutstyr av ei venninne for 500 og der fulgte det med et lammeskinn , var noe sjokolade søl på det så det ligger i vaskemaskina nå med milo og ull innstillingblir spennende..
Hvis du børster det med en kam når det er tørt igjen skal de visstnok bli ganske fine igjen etter vask![]()
Lammeskinnspose er kjempefint det! Tåler fuktighet bedre også. Skulle gjerne hatt en selv.Må spør dumt eg ogsåhar kjøpt ein lammeskinnpose, men "alle" har desse voksiposene osv. Er dei betre? Har eg gjort eit skikkelig bomkjøp med lammeskinnpose?
usikker på kor mykje ein er ute å går tur i desember/januar med nyfødt, kanskje eg må kjøpe ein sånn anna pose seinare? Hjelpes, blir forvirra....
Førstegangs - Desemberbaby <3
Så bra!Lammeskinnspose er kjempefint det! Tåler fuktighet bedre også. Skulle gjerne hatt en selv.
Det er helt fint å gå tur ute med nyfødt på vinteren, hvertfall hvis det blir sånn vinter som i fjor hvor det var ganske mildt.
Jeg var hvertfall ute og gikk samme uka som jeg kom hjem fra sykehuset og var ute mye, var så lei av å sitte inne med bekkenløsning!
Man er ofte i bedre form enn man forventer etter en fødsel. Det er jo lov å gå i rolig tempo![]()
Jeg har bare hatt lammeskinnsposeMå spør dumt eg ogsåhar kjøpt ein lammeskinnpose, men "alle" har desse voksiposene osv. Er dei betre? Har eg gjort eit skikkelig bomkjøp med lammeskinnpose?
usikker på kor mykje ein er ute å går tur i desember/januar med nyfødt, kanskje eg må kjøpe ein sånn anna pose seinare? Hjelpes, blir forvirra....
Førstegangs - Desemberbaby <3
Skal til å gjøre det med mitt.. Hvor mye milo tok du? Gikk det bra? Børstet du det mens det var vått/fuktig / tørt? Smurte du lano inn bak på selve skinnet ?Må vel ikke ha det,
Jeg var så heldig å kjøpte masse rart av barneutstyr av ei venninne for 500 og der fulgte det med et lammeskinn , var noe sjokolade søl på det så det ligger i vaskemaskina nå med milo og ull innstillingblir spennende..
Skal til å gjøre det med mitt.. Hvor mye milo tok du? Gikk det bra? Børstet du det mens det var vått/fuktig / tørt? Smurte du lano inn bak på selve skinnet ?