lammeskinn

[trultemor]

Elsker forumet
Bruker dere lammeskinnet i vogna ennå?

nei, bruker det bare i senga vi. Måtte ta det ut, ble ALT for varmt! Skulle ikke lammeskinnet regulere varmen da?

Jeg har også tatt det ut - brukte det i går, men syns han ble varm..
Bruker det egnetlig mest på vinteren jeg.
Har heller lagt et lappe-teppe av bomull i bunn av vogna...tatt bort
baggen også!!!

ORIGINAL: Bamse

nei, bruker det bare i senga vi. Måtte ta det ut, ble ALT for varmt! Skulle ikke lammeskinnet regulere varmen da?

Det trodde jeg også.. Derfor jeg har hatt det ennå.. men nå vurderer jeg å fjerne det for han blir jo ganske så varm oppi der ja. Mulig han hadde blitt det uansett da.

Nope, har det berre i senga no.
Hadde det i vogna ein gang i helga, da var stakkar liten krøll kliss våt når eg tok han opp[:o] 

ORIGINAL: Bamse

Det samme trodde jeg! Så mange som hadde det i vogna på de små i fjor, men måtte bare fjerne det fra vogna i dag, ho ble jo så varm atte. lå kun i lita kjole og tynt teppe over føttene, bare tottiser![:D]Kan tru ho kosa seg[;)] 

Det er lenge siden vi måtte ta det ut, for Marcus rant bort...

Vi bruker det ennå. Har prøvd uten men da blir han så klam.
Når vi bruker det blir han ikke sånn.

Jeg hørte nå nettopp noen som sa at det hadde noe å si med kvaliteten på skinnet, om det var varmeregulerende eller ikke. Trodde skinn var skinn jeg. [8|]

ORIGINAL: Jenta-83

Vi bruker det ennå. Har prøvd uten men da blir han så klam.
Når vi bruker det blir han ikke sånn.

sånn er Nate også. Søkkvåt uten skinn, fin og "normal" med. Så her blir skinnet i både vogn, lekegrind og seng!!!

(roter litt i gamle tråder jeg[:D][:D][:D])

Har også skinnet i vogna enda, og det kommer nok til å forbli der. Det har jeg brukt hele året til emil også. Hadde det til og med i vogna da vi var i syden med han, og jeg syns det fungerer helt topp!

Back
Topp