Lammeskinn

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Kjøpte et på IKEA, det ble forferdelig etter en liten stund med å sitte på det. Er det noen som har kjøpt på jysk, eller anbefaler et annet?

Desverre ingen anbefalinger.. men kossn ble det helt forferdelig?

Vi kjøpte på barnas hus sist, kjempe fornøyd med det :)

Kjøpt på barnas hus og et stort et på Nøstebarna. Fornøyd med begge :)

Kjøpte du langhåret fra ikea? Såfall er det bare å kjøpe en stål børste og børste opp ulla igjen :)

Kjøpte korthåret. Bare synker og ser gammelt og kunstig ut etter 6 måneder. Ser at de har halv pris på barnas hus, glimrende :D

Jeg har kjøpt jysk! Syns det virker kjempe bra :D

Jeg kjøpte forrige uke på Barnas Hus. Ikke tildbud da :/ 499 :P

Var så heldig å fikk skinn fra tanten og onkelen min som driver med sau. Så det er egenprodusert og litt spesielt (med brunt i)..
ImageUploadedByTapatalk1362577565.047687.jpg
Har et stort et som vi har i stuen som også er fra dem, og det har holdt seg veldig fint! :)

Men tror det på barnas hus skal være bra, hørt mange sier det vertfall :)

Ser veldig bra ut det på barnas hus. Så kan jeg kjøpe på jysk til interiør :) det var 70% på masse fine klær, merker som reflex og mex. Kjøpte masse masse fint i lilla og rødt, da jeg ikke er glad i rosa :)))

Jeg har kjøpt Nøstebarn sitt, men det er jo i en ganske annen prisklasse. Ønska et som var ubehandla (og korthåra selvsagt) for da funker temperaturreguleringa best, så kan det brukes hele året. Kjenner folk som har brukt det overalt hvor ungene har sovet fram til de var 3 år, og fortsatt fine :)

Syntes det grå de har på IKEA er så fint, men kanskje det blir barnas hus heller da :)

Har ett fra barnas hus og 2 fra babyshop. Har de fra IKEA som pynt på stua, og føler ikke de egner seg i barneseng og vogn :(

Har ett fra barnas hus og 2 fra babyshop. Har de fra IKEA som pynt på stua, og føler ikke de egner seg i barneseng og vogn :(
Har hørt no om at det ikke blir anbefalt å ha se fra IKEA i seng og vogn. Noen som vet noe mer ang dette?

Har hørt no om at det ikke blir anbefalt å ha se fra IKEA i seng og vogn. Noen som vet noe mer ang dette?
De er kanskje behandla, bleika ell noe?

Kanskje :( er vel best å være på den sikre siden når det gjelder å ha det i nærheten av babyen heller da :)

Back
Topp