Lammeskinn til vogn

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Skal du ha det? Hvor kjøper du det?


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Vi skal ha det. Vi får av svigermor som mannen min har brukt når han var liten så litt kult det. Venter en gutt 15 desember


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
lammeskinn i vogna er gull :) har et som alle barna mine har brukt, og like brukanes ennå :) kan jo maskinvaskes, veldig greit! :)
 
lammeskinn i vogna er gull :) har et som alle barna mine har brukt, og like brukanes ennå :) kan jo maskinvaskes, veldig greit! :)
 
Sniker!
Brukte det ikke til storebror, siden vi hadde voksi urban pose i vogna da. Men i senga derimot, brukte vi det til han var 2 år ca :)
Får se hva vi gjør med nov-babyen vår:)
 
Hvor kjøper dere? Er vel best at det er veldig korthåret? Og best med hull til seler? For bruk i sittedelen når den tid kommer? Er så masse forskjellig ;) hadde bare ullpose til førstemann..


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Hvor kjøper dere? Er vel best at det er veldig korthåret? Og best med hull til seler? For bruk i sittedelen når den tid kommer? Er så masse forskjellig ;) hadde bare ullpose til førstemann..


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!


Nøstebarn!
Vi brukte ikke i vogna, siden han hadde pose der!
 
Har ikke sett skinn med hull til seler, men veldig enkelt å lage hull selv da :)


Andremann på vei ❤
 
Men det har ikke hull til seler, eller tar jeg feil?


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
Nei, det er det nok ikke! Men ville ikke brukt ett så dyrt og fint skinn til å ha i vogna (når en må klippe hull i det) ;)
 
Vi har skinn fra nøstebarn i senga og et litt mindre med hull til seler til vogna fra Barnas Hus. Vi har Voksipose Urban også, så lammeskinnet blir brukt så lenge det ikke er kaldt nok for posen.
 
Skal kjøpe det fra nøstebarn, hadde det til de to andre :)
Leste også nylig at foreningen mot krybbedød anbefaler korthåret soveskinn til de små
 
Vi har et skinn etter storebror, kommer nok til å bruke det:)

<3 appen < 3
 
Ja, skal ha det.. må kjøpe for vi hadde det ikke til guttene. Har ikke bestemt meg enda for hvilket vi skal ha.
 
Back
Topp