Lamaze!

SMT

Elsker forumet
Har leita etter de lekene, og fant endelig! [:D]

Kjøpte den sommerfuglen, og Han ler når jeg kommer med den..
Koser seg masse! [:D]

Så neste tur til byen så skal jeg kjøpe den hesten.. [:D] den er stilig!

Lamaze er utrolig flotte leker [:)] Karoline har noen av de hun også. Har kjøpt de fleste på Ebay, kan spare noen kroner på å kjøpe de der.. 

Vi har en rosa drage, og Adele eeeelsker den! Har lyst på flere!

Haha... Ja, det var det eBay styret da.. [8D] hehe... Får smile pent til mannen... [:D]
ORIGINAL: ~Bluebell~

Lamaze er utrolig flotte leker [:)] Karoline har noen av de hun også. Har kjøpt de fleste på Ebay, kan spare noen kroner på å kjøpe de der.. 

Jeg har lamazedilla, skal lage innlegg på bloggen når vi får lamaze-elgen (får for 900 poeng på libero.no)
så dere kan få se hele lamazefamilen til emily [:D]

Ja, lamaze er fantastisk leker![:D] Vi har en del ut av dem. Jeg har lyst å ha alle[8D]

Apen?? [;)]
ORIGINAL: Rikke22

Vi har apen og sommerfuglen og han leker nesten bare med de og ingen av de andre lekene sine. Så her blir det flere Lamaze leker etter hvert[:)]

Kjøpte sommerfuglen på Toys r us i går. Emmely elsker den allerede. Kosta ca 180 der.

Har elgen og hun digger den! [:D] Og så har jeg bestilt dragen og hesten[:)]

Men har jo lyst på alle.... [8|][8D]

Jeg eeelsker lamaze lekene. Snuppa har bien og elgen som vi fikk i libero klubben, også har jeg kjøpt sommerfuglen og det settet til å feste på beina og rundt håndleddene.

Kasper bare elsker blekkspruten [:D] Han blir aldri lei av å leke med den [:)]

Åja - de er så fine! Her har vi en sånn kube med lange armer, bia vi fikk i Libero-klubben, en myk bok og den rosa dragen. Alle er kjempepopulære! [:D]

Har flere Lamaze produkter, bøker blekksprut , sokker med leke på, veps , elefant og blomst mener jeg.. Lucas eeeeeeeeeeeeeeeeelsker de.. Så fine farger og myke og gode.. så skal nok hamstre litt i London [:D]

Her har vi flere Lamaze leker og også en solskjerm i bilen med dinglende leker, genialt!!
Ellers anbefaller jeg treleker, MAKI for eksempel[:D]

Back
Topp