lam, lam og flere lam...

~~KASI~~

Glad i forumet
Stress!!! Bestefar har gård og nå er d på tide med lam.
Ein del som ikkje har klart seg og d er veldig trist og eg som bor nærmest låven og ikkje er i jobbe må automatisk ta meg av alt på dagen...

1030-1100 må eg gi 7-10 lam mat for sauene har trillinger eller mangler melk.
1300 må eg sette ut hester med deken og møkke 4 bokser å stelle dei inne og gi alle mat.
1330-1400 må eg gi alle lamma mat igjen.

husarbeid og barnestell kommer imellom, gubben er hjemmeverende men skal på kurs neste uke og da må eg ha Isak med meg alle gangene i stallen...

Er helt skutt.....

oi. Høres forferdelig slitsomt ut

ja, det er travle tider..
er i gang med lemming hos oss også.
men slipper una flaske anda da, og de klarer seg selv.[:)]

jepp det er slit med gård, men også flott. oppvoksen på gård sjøl, men me hadde geiter då. det går nok fint å ha småen med skulle eg tru, kan du ikkje parkere han i sammen med lamma? han er jo ikkje så gammal, men...?

ORIGINAL: frøken my

jepp det er slit med gård, men også flott. oppvoksen på gård sjøl, men me hadde geiter då. det går nok fint å ha småen med skulle eg tru, kan du ikkje parkere han i sammen med lamma? han er jo ikkje så gammal, men...?

er redd di spiser han....

huff det hørtes slitsomt ut.. nabon har sauer og er i full gang med lamming. er så glad at det ikke er meg.. bare er på besøk med oda og vilja og ser jeg....[8D]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: ~~KASI~~

ORIGINAL: frøken my

er redd di spiser han....

Åh, bilder i hodet. Trengte en god latter nå. Takk! [:D]
Ser liksom for meg en horde sultne lam sutte på babyen.. "Bæææ, bæææ.." Hahahha!

lover deg hadde en på flasken og 3 stk som delte resten av hånden.......tenner har dem og

Back
Topp