Lalandia/legoland

blessed

Betatt av forumet
Dit skal vi i sommer ☺️ noen som har vært der?
Noe annet vi må få med oss i danmark? Har 2 små på 5 år med oss ☺️

vi var der når vi var små, så det er leenge siden. men det er jo utrolig mange fornøyelsesparker i danmark, så alt etter interessen så finner dere garantert mye som passer ;)

Var der i fjor :) veldig ålreit, og veldig mye å gjøre på begge stedene, ligger litt avsides og ikke nær noen andre store muligheter, men som sagt nok å gjøre på begge stedene. Innendørs skøyteanlegg, lekeland, bowling, badelandet (som var helt fantastisk!) og så klar Legoland :)

Lalandia anbefales:) de har jo alt ! Vi reiste til løveparken(tror jeg den het) i tillegg en grei dyrepark et stykke utenfor. Har dere bil?

Har vært begge plassene :) ble ikke overimponert av legoland, men det kan være bare meg. 1,5 t unna ligger Randers regnskov. Dit mener jeg det er verd å ta turen. Genialt sted :)

Var der i fjor, bodde på campingplassen rett ved lalandia og legoland, kjørte også til dyreparken. Meget vellykket tur med to på 4,5 år :-). Vi hadde med bobil og kjørte bobilen gjennom løveparken, da satt begge ungene i fanget mitt mens vi kjørte rundt der inne (gåfart) det var stas for ungene :-)

Back
Topp