**Moonlight**
Forumet er livet
noen som har bodd der?positivt?negativt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ser det er no kode greier ol.at man ikke har resepsjon etc å henvende seg i,hva om det blir noe rot? Bruker man den koden når man skal inn og ut hele tiden da?stor forskjell på hyttene?**Moonlight** skrev:
litt dyrt ja,men billigere enn feks legoland hotell :P
tenkte å bestille pakke på stena line,med 2 dagers bilett,regner med det er inn til legoland da?
*charlie* skrev:
ser det er no kode greier ol.at man ikke har resepsjon etc å henvende seg i,hva om det blir noe rot? Bruker man den koden når man skal inn og ut hele tiden da?stor forskjell på hyttene?**Moonlight** skrev:
tenkte å bestille pakke på stena line,med 2 dagers bilett,regner med det er inn til legoland da?
Det er kode for å åpne dørene inn til hyttene.
Jeg tror det er stor forskjell. Vi hadde en hytte med 2 etasjer og 3 soverom og 2 bad.
det var kjempe stort.
Vi bestilte alt seperat så om det innkluderer inngang til legoland er jeg usikker på.
**Moonlight** skrev:
*charlie* skrev:
Det er kode for å åpne dørene inn til hyttene.
Jeg tror det er stor forskjell. Vi hadde en hytte med 2 etasjer og 3 soverom og 2 bad.
det var kjempe stort.
Vi bestilte alt seperat så om det innkluderer inngang til legoland er jeg usikker på.
ok.
har lagt inn alt nå,mangler bare å trykke bestill,men skummelt a gitt...hehe