Lalalalala....

Lillemumma*KL

Forumet er livet
dette forumet er blitt et stooort suppe-kjøkken!

???

ORIGINAL: *Kine*

Og begrunnelsen for å slenge ut en slik kommentar er..??[8|]
Liker meg her på hobbyforumet jeg[:)] Her prater vi sammen
som voksne mennesker uten at det støtt og stadig dukker
opp spydige kommentarer og bedrevitere[:D]

Helt enig[:)]

ORIGINAL: svimsa

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Hvis du sikter til det jeg tror du sikter til, så kunne du tatt deg bryet værdt å undersøke litt!
Ikke angripe folk som gjør noe flott for alle oss som er her inne!

Enig i dette også jeg[;)]

?? suppekjøkken?? sånn bare helt uten videre.. skjønte ikke helt d der.. kunne nu minste stådd ei forklaring på koffer.. e nu egentli helt ny her inne.. men syns nu ikke hobbyforumet e nokka suppekjøkken.. [:)]

[8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Någe eg har gjort [&:] ????

Eh, koser meg stort her inne på denne hobby siden eg då, å det har eg tenkt å fortsette med [:D]

ORIGINAL: Julius Umulius

ja du altså....hehe...neida... er ingen som har gjort noe spes....
men er så mye rundt grøten her om dagen.. å j sikter ikke til noe spes....
men var jo selvsagt en ting som gjorde at denne tråden kom... men fler ting lå til grunn....

å for dere som tror d er tilden sin tråd...så er det rett... for jeg spurte et vanlig spm om hvorfor hun hadde laget en maken tråd når gammon hadde en fra før.... og hvis det var et svar på det så kunne hun jo sagt det istedet!

ORIGINAL: Julius Umulius

ja du altså....hehe...neida... er ingen som har gjort noe spes....
men er så mye rundt grøten her om dagen.. å j sikter ikke til noe spes....
men var jo selvsagt en ting som gjorde at denne tråden kom... men fler ting lå til grunn....

å for dere som tror d er tilden sin tråd...så er det rett... for jeg spurte et vanlig spm om hvorfor hun hadde laget en maken tråd når gammon hadde en fra før.... og hvis det var et svar på det så kunne hun jo sagt det istedet!

OK, nå e eg me [:)][:)]

Og eg e helt enig i at det svaret du fikk i den tråden var helt talentløst, i stedet for å bare svare som det var, at gammonbaby hadde sletta seg. Du hadde tydeligvis ikke fått med deg den tråden om det.

MEEEN, synes kanskje du gjør litt av det samme i denne tråden eg da, ikke alle som har fått med seg den andre tråden, og da blir vi som ikke har fått med oss denne litt forfjamsa over den nye tråden du starter, aner jo ikke hva det dreier seg om. En liten forklaring hadde vært ok helt i starten [;)][:)]

Synes egentlig at de som ikke har det så trivelig her inne kan la være å være her da...liten vits i å skape kvalme for andre som synes det er koselig her...
Og hvis noen har noe uoppgjort med noen her, så koffer ikke ta det med den det gjelder da???

Gidder så visst ikke krangle på nett![8D]

Hvorfor skal eg liksom forsvare hvorfor eg lager en tråd???? Selv om noen andre har laget en fiiiiin tråd??? Nei, som man spør så får man svar! [:)]

Og lillemumma, eg aner ikke ka eg har gjort mot deg, men har merket at du tydeligvis har hatt noe imot meg fra dag 1....., så heller send meg en pm istede for å forsure tråder på forumet. 

Eg setter punktum for dette tullet her, for dette gidder eg ikke!         .

Nei, dette blir for dumt......
Enig med LeonElias`mamma, om at viss det er så ille, så la vær..
Ja, punktum.

Men vi lager jo så god suppe[:D]

Jeg syns dette er et trivelig forum, og de som ikke trives her trenger ikke være her...vi tvinger ingen[8|]

Back
Topp