Laktulose

tabXtra

Glad i forumet
Eller hva det nå heter..

Hvor mye tar dere? Jeg tar doseringen som står på flasken men ingenting skjer. Føler meg HELT for j*velig... Potte-tett og magen er steinhard...

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Kanskje du trenger sterkere saker?
Jeg brukte Vi-siblin etter en mageoperasjon i fjor. Det funket noe enormt. Snakk med de på apoteket.

Forresten, drikker du nok? 3 liter om dagen er helt ok vil jeg tro.

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Kanskje du trenger sterkere saker?
Jeg brukte Vi-siblin etter en mageoperasjon i fjor. Det funket noe enormt. Snakk med de på apoteket.

Forresten, drikker du nok? 3 liter om dagen er helt ok vil jeg tro.

Nei jeg er ikke god på å drikke for mye.. Får prøve å se om det hjelper meg :-) Jeg er alltid god til å drikke mye når jeg blir påminnet det men glemmer det jo alt for fort..

Vi er nok mange som sliter med å få i oss nok veske. Spesielt nå når det er varmt. :) Vi får minne hverandre på det. :D

Spist en sviskeyoghurt jeg, det gjorde susen.

Hvis man ikke drikker nok vann når man tar lactulose, så har det nesten motsatt effekt. Så hvis du ikke klarer å drikke mye, så bør du prøve noe annet. En liten mikrolax kanskje?

Hvis man ikke drikker nok vann når man tar lactulose, så har det nesten motsatt effekt. Så hvis du ikke klarer å drikke mye, så bør du prøve noe annet. En liten mikrolax kanskje?
Ja jeg tror kanskje jeg må det, det å få i meg nok veske har alltid vær et problen.. Alt for dårlig på det!

Nei huff, du må passe på å drikke nok om du tar laktulose ja! Hvis ikke så gjør du alt verre. Da blir det som en sten oppi der.
Stort sett alle typer du må drikke/spise for å få fart på bør tas med mye drikke, og fortsette å drikke mye utover dagen.
Kanskje et lite tips å alltid ha med seg en vannflaske? Er vel greit generelt å få i seg nok væske nå :)

Back
Topp