Streetglowww
Glad i forumet
vårt barn har kolikk, og for å se om dette kunne bli bedre ble vi anbefalt fra barnelegen og prøve ett kosthold uten melk (svigermor har og laktoseintoleranse). vi har brukt mme uten laktose kjøpt på apotek etter legens anbefaling samtidig som vi har spedd på med min melk (jeg har levd på laktose fritt kosthold, er HELT sikker på at jeg ikke har spist noe med laktose i da vi er vant til dette pga svigermor). gjorde dette i 8 dager uten at det ble noe bedre på minsten. men det jeg lurer på er hvor lenge en skal holde på før en event merker forskjell? altså hvor lenge det tar før laktosen er ute av min melk, og uten av kroppen til vår lille prins. er en god uke for lite?
i tilltegg så går jeg på epilepsi medisin, lamical, begynte etter fødsel. selv får jeg diare av disse pillene. kan sønnen få det og da? kan det være en grunn til at han får vondt? ellers står det i legemiddelhåndboka at det har høy overgang til morsmelk. men alle leger mener jeg kan amme på dette. noe som har noe erfaringer med disse medisinene?
i tilltegg så går jeg på epilepsi medisin, lamical, begynte etter fødsel. selv får jeg diare av disse pillene. kan sønnen få det og da? kan det være en grunn til at han får vondt? ellers står det i legemiddelhåndboka at det har høy overgang til morsmelk. men alle leger mener jeg kan amme på dette. noe som har noe erfaringer med disse medisinene?