Laktosefritt

Leelu

Elsker forumet
Jeg fullammer min kolikk baby og har siden mandag holdt meg helt unna melk, og produkter som inneholder melk, men savner noe godt å kose meg med i helgen, noen tips?

frukt og pisket krem av laktosefri fløte..

eller boller laget på laktosefri melk..

vi har nettopp laget rundstykker og pizzaboller på rundstykke deig laget på laktosefri melk..
man smaker ikke forskjell

Du kan lage det aller meste av mat av melkefri alternativ. Om det er laktose du skal holde deg unna er det enno enklare.

Bollar (vatn eller laktosefri melk eller havremelk i staden for kumelk, soft spesial eller olje i staden for smør), eventuelt skillingsbollar er ingen problem om du har lyst på noko søtt. Alt av bakverk kan lagast med olje/soft spesial i staden for smør, så du kan i teorien lage all slags kaker, rundstykke, bollar og muffins. Eg har til og med laga heilt melkefri riskrem og bløtkake :o)

Soyayoghurt er ok på smak og kan vere god å ha på f.eks. fruktsalat. Du kan ha grønsaker og dip (kan lagast av melkefri "rømme" eller yoghurt). Det fins sjokolade utan melk, men eg er ikkje heilt oppdatert på det no lenger. Hos helsekosten har dei alle fall.

Etter å ha laga totalt melkefri mat til jenta vår i halvanna år er ost det einaste eg ikkje har funne noko fullgodt, melkefritt alternativ for.

Back
Topp