Lakserolje!!!

har ikke anelse..

Hvorfor prøve å provosere frem noe som uansett vil skje naturlig..? [8|]

har ikke peiling på hvor lang tid det tar...

Tusn takk tullan. Bra du får sakt d. Ikke absolutt ALLE har et sukkersøtt svangerskap, å når vi har kommet så lang som vi har, skader det heller ikke å prøve forsiktig. Ungen tar jo ingen skade av det.

Tror det går ganske kjapt med lakserolje.
Har en venninde som tok det tre uker før termin og fødselen hennes startet to timer etter.
Må gå med krykker jeg nå så jeg skjønner hvorfor dere tenker på det.
Er jo ikke skadelig.

Har tatt lakserolje..har ikke fynket på meg hvertfall.. [:(]
Tok dobbel dose i dag.. håper det sjer noe snart..
mangen mener nok det er for tilig for meg og begynne og stresse med å få babyen ut.. men jeg støtter tullan i det hun sa.. alle har ikke et drømme svangerskap..

jeg tok to ss med tre timers mellomrom i går. mne jeg synes det tok veldi lang tid før det virket... eller før jeg fikk rier i allefall...¨
men fikk diare etter ca 2 timer...

har tatt i dag og, samme dose som i går, så jeg er usikker på om det var det som gjorde at jeg fikk rier..[8|]

kanskje hun faktisk bare vil bæsje litt?? dulcolax tabletter er mer effektive og virker etter 4 til 6 timer. effektive fordi du får mage knip.. kan føre til veer....

jeg tok to ss med tre timers mellomrom i går. mne jeg synes det tok veldi lang tid før det virket... eller før jeg fikk rier i allefall...¨
men fikk diare etter ca 2 timer...

Var det samme som jeg gjorde i dag..[:)] hehe...

hadde det noe virkning på deg?

Back
Topp