Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg og sambo pleier å ta å lage en og en i folie med paprika, hvitløk, løk og sopp med litt smør og ha brokkoli og moste poteter ved siden av :) er kjempe godt :)
Laksefilet stekt i ovn med ris og grønnsaker, eventuelt stekt i panna med ris og grønnsaker, eventuelt lage ovnsbakt omelett (da må fileten være ferdig kokt eller stekt først da). Nam, elsker laksefilet
Pensle filletene godt med smør og steke de i ovnen, servere med kokte poteter, salat, agurksalat og rømmedressing:) kanskje kjedelig for noen, men gud så godt!
Er også godt å legge de i form, legge litt purre, hvitløk, cherrytomat og sånt rundt og helle fløte over, evnt. litt revet ost på toppen og ha i stekeovnen i 20-30 min - ris ved siden av.YUM :)
Kutt paprika i strimler og purren i ringer. Krydre laksen med salt & pepper. Legg halvparten av paprikaen og purren i bunnen av en ildfast form. Så legger du laksen oppi. Resten av paprikaen og purren oppå laksen. Bland sammen creme fraiche og rekeosten og hell det over laksen. Deretter ost på toppen og inn i ovnen. 225 grader i 45 min (frossen fisk), litt kortere hvis fisken er tint:) Serveres med kokt potet eller ris:)
Legg hver filet i en egen foliepakke, med gulrot, hvitløk og purre/vårløk. Dæsj litt rømme over og rundt, og to teskjeer smør oppå. Lag hjemmelaget potetmos til, og "hell" foliepakken over potetmosen når du skal servere. OH LA LA! :D