Lakrisrot-te

liv83

Forumet er livet
Hei.. Noen som har prøvd lakrisrot-te for og sette igang fødselen?

Nope, men visst du får noen positive svar, så ja.. Da suser jeg på helsekost..

Var akkuratt på helsekosten selv og hu dama bak disken anbefalte denne fremfor bringebærblad teen... hmm.. men hadde vært kjekt om noen hadde noe erfaring med denne...[:D]

hvor mye kosta den??

Den får man vel ikke begynne med før man er HELT nært.. Jeg har lest noe om den der teen.. Skal se om jeg finner linken.. Vil huske at det var en grinete lege som ikke anbefalte noen ting da men.. *kremt*

kosta rundt 35kr på life... hu dama i butikken snakka om barnebarnet sitt som drakk tre kopper av teen, og hu hadde født 12 timer etter siste koppen... men den var ikke bra for personer med høydt blodtrykk... teen er vist effektiv mot hard mage også... [:)]

heh, blir sittende på do å drikke teen, om jeg skal kjøpe den da hører jeg [:D].. Plages ikke akkurat med magen fra før.. Men hvis den er virkningsfull tror jeg sannelig at jeg kjøper den imorgen. Været hindrer meg i å orke å ute idag [:'(].

Her ja.. Jeg fant! Sa hun noe om at man ikke kunne drikke relativt store mengder da? Siden det er det legen mener at må til for å få det til å funke..

*sukk* legen der ga meg lite håp om at det skulle virke... Men det kan jo være en godt forsøk?...[8|]

Jeg har allerede sendt melding til bestevenninna mi om hun kan svippe innom helsekosten å kjøpe til meg.. Så da blir det 3 kopper bringebærbladte og 3 kopper lakrisrot om dagen.. *kremt*

ikke noe om mengden nei, men er ungen klar for og komme, så kommer den vel... [:)] så vi får håpe på det... [:)]

damen på life sa til meg at lakrisrot teen lager masse slim som hjelper igang fødslen... drikk 3 kopper og skrubb gulv på samme måte som askepot sa hun til meg da skal det skje noe om man er klar helt garantert!! jeg har kjøpt den men den er ikke så god syns jeg...

enig louis2, er ikke den beste smaken... men er verdt et forsøk...[:D]

Hjelper slim på fødsel?? Jeg har slima ned de to sisste dagene!!

ORIGINAL: louis2

damen på life sa til meg at lakrisrot teen lager masse slim som hjelper igang fødslen... drikk 3 kopper og skrubb gulv på samme måte som askepot sa hun til meg da skal det skje noe om man er klar helt garantert!! jeg har kjøpt den men den er ikke så god syns jeg...

hun damen sa så vet ikke helt hva som gjorde det men økt slimprodusksjon ga vist signaler til livmoren om og sett igang !! men man måtte skurre litt og mente hun for da provoserer man frem veer!!

Oi.. Kanskje jeg ikke må vente til mai likevel.. *håp* Jeg kommer meg ikke ned på gulvet, og langt mindre opp igjen.. Å jeg kan ikke skure gulv til samboern kommer klokka 22 å hjelper meg[8D]

lakserolje er jo skikkelig effektivt men smaker dritt og kan sett igeng ting litt vel fort fare for styrtfødsel ... ikke kult men vil du ha den ut så??

Selv om jeg kunne drept for å få ut den ungen nå, så vil jeg ikke gjøre noe som kan sette noen av oss i fare.. Å lakserolje er jo ikke spesielt bra..

Back
Topp