Lakris???

trulterulta

Betatt av forumet
Jeg har plutselig fått så innmari dilla på lakris i alle former.. (har aldri vært noe glad i dette før)
Og når jeg fortalte det til venninnen min sa hun at jeg måtte sjekke opp hva det betydde. [8|] Så jeg satte meg ned og gikk grundig til verks i dag, og fant ut at det ikke er bra i det hele tatt!? Fare for høyt blodtrykk og greier...[:(]
Er det noen fler som har hørt dette? Huff.. Jeg har gudskjelov ikke rukket å spise enorme mengder av dette da...

Har hørt det, men har spist litt no og sist gang, alt med måte[:D]

Jeg vet faktisk ikke,
men har spist en del av de panda lakrisene.. (med "hull i") da jeg var kvalm i begynnelsen..

Så lenge du ikke spiser flere kilo hver dag så ville jeg tenkt at du bare skal kose deg med de..
Alt med måte..

Eg har lavt blodtrykk og spiser litt lakris kvar dag, eg fungerer ikkje uten det. 

ORIGINAL: trulterulta

Jeg har plutselig fått så innmari dilla på lakris i alle former.. (har aldri vært noe glad i dette før)
Og når jeg fortalte det til venninnen min sa hun at jeg måtte sjekke opp hva det betydde. [8|] Så jeg satte meg ned og gikk grundig til verks i dag, og fant ut at det ikke er bra i det hele tatt!? Fare for høyt blodtrykk og greier...[:(]
Er det noen fler som har hørt dette? Huff.. Jeg har gudskjelov ikke rukket å spise enorme mengder av dette da...

JEg spiser masse lakris og blodtrykket mitt er helt normalt[:D] MEn jeg spiser ganske enkelt det jeg har lyst på der og da!!

jeg har også hørt at det kan gi høyt blodtrykk, men det er lov og spise litt da [:D] jeg elsker lakris så dette er en stor fortvilelse for meg og [:'(]

Back
Topp