Lakris?

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Tør dere spise det? Leste at set ikke er så bra, kutter dere det helt ut?
 
Jeg kutter det helt ut :) har verken noen hensikt eller fordel med å Spise det uansett... men selvfølgelig er det godt :p
 
Har kuttet helt ut jeg også. :happy: Kunne nok spist en i ny og ne men ser ikke helt problemet. Er glad i lakris (skulle gjeeerne hatt julekalenderen fra Bulow), men klarer å holde meg unna :joyful:
 
Holder meg unna :) selv om det er det beste jeg vet!
 
Spiser en gang i blant, typ et par ganger i måneden, og tenker lite over det :)
 
elsker elsker lakris!!!! og har kun spist et par salte biler siden positiv test, tenker på lakris hver dag. men forsøker å holde meg unna.
 
Har holdt meg helt unna jeg også, elsker lakris så se kjipt:hilarious: men da er det ikke bare jeg som er hysterisk:p
 
Noen som har reale artikler rundt dette teamet? Vil gjerne lese (selv om jeg ikke er noen lakris-spiser) :D
 
Siden eg ikkje e sånn veldig typisk lakrisfan så spise eg det når eg kjem over det liksom. F.eks er det lakris i godteriskåla på lørdagen eller på besøk så spiser eg det. Men går nok ikkje på butikken å kjøpe 3 poser lakrissnøre å spise opp.. syns det er godt med lakriste, men drikker generelt lite te og. Men hadde eg fått lyst på ein kopp i ny og ne hadde eg drukke de og :happy:
 
Back
Topp