Lakris

Prøverpånr4

Forelsket i forumet
Desemberlykke2017
har så sinnsykt lyst på tyrkisk pepper! Har en boks i skapet! Den roper på meg! Høyt! For vondt i øra! :eek:
Veldig mange delte meninger om å spise lakris.. noen sier det er fyfy, mens andre sier man kan spise i vei.. :p hva mener dere?

Dette er snakk om en finsk studie etter det jeg har skjønt og gjelder store mengder, altså 300g eller mer pr.dag. Jeg spurte legen om dette (ringte henne faktisk) sist sv.skap da jeg var i syden og ikke fikk i meg annet enn lakris og hun sa "spis!" Haha... det er heller ikke frarådet i de norske anbefalingene så jeg sier kjør på[emoji5]

Dette er snakk om en finsk studie etter det jeg har skjønt og gjelder store mengder, altså 300g eller mer pr.dag. Jeg spurte legen om dette (ringte henne faktisk) sist sv.skap da jeg var i syden og ikke fikk i meg annet enn lakris og hun sa "spis!" Haha... det er heller ikke frarådet i de norske anbefalingene så jeg sier kjør på[emoji5]
Herlig :joyful: da skal jeg kose meg! Elsker lakris! Hadde vært helt kriiiiiise uten et eneste sukkertøy :p nam, smakte ekstra godt nå:pmen er alltid like spennende å høre andres meninger :joyful:

Helt enig, alt med måte! Så lenge man ikke bøtter innpå med store mengder så burde det være innafor :)
Æsj...nå fikk jeg også lyst på lakris!

har så sinnsykt lyst på tyrkisk pepper! Har en boks i skapet! Den roper på meg! Høyt! For vondt i øra! :eek:
Veldig mange delte meninger om å spise lakris.. noen sier det er fyfy, mens andre sier man kan spise i vei.. :p hva mener dere?

Jeg tenker at det skjer ingenting om man behersker seg å spiser litt[emoji4] føler at veldig mye er hysteri[emoji28]
Skjønner at man ikke burde spise 4 poser tyrkisk pepper om dagen liksom, men litt er lov[emoji4][emoji1362]

Ååå jeg har det selv i skapet, en stooor pose[emoji23][emoji7] som blir tømt litt og litt og litt. Ikke farlig så lenge det er ikke er veldig store mengder det er snakk om:)

Aldri hørt om og nå fikk jeg skikkelig lyst på lakris :)

Back
Topp