LAKRIS!!

Malene85

Forelsket i forumet
Å hjelp! er såå hekta på lakris for tida!!! spiser d nesten HVER dag! og ei veninne av meg kom nettopp hjem fra Afrika med lakris fra taxfreen,sånn med pingvin på (pingvinlakris) 2 pakker!! namm!![8D]
men så har jeg hørt at d er farlig for babyen også[:-] hvorfor d?!? noen som vet?

Lakris er nammenam! Og nå frister du meg med Pingvin lakrisen din!

Men lakris kan også øke blodtrykket, så hvis du er i faresonen skal du helst være litt forsiktig.

ORIGINAL: momoh

Å hjelp! er såå hekta på lakris for tida!!! spiser d nesten HVER dag! og ei veninne av meg kom nettopp hjem fra Afrika med lakris fra taxfreen,sånn med pingvin på (pingvinlakris) 2 pakker!! namm!![8D]
men så har jeg hørt at d er farlig for babyen også[:-] hvorfor d?!? noen som vet?

det er du ikke alene om!!! har kjempe dilla!!!
har også pingviner!!

Lakris er jo digg da[:D]

Høgt blodtrykk?! har ikke hatt d sist gang med legen,men pappa har vell hatt høgt blodtrykk og slekta bak ..håper ikke man FÅR høgt blodtrykk av lakris da..men man skal ikke spise så mye av d viss man HAR høyt blodtrykk altså? mamma går d ikke ann å spørre for hun er redd for ALT!!![8|]
Takk for svar damer..blei litt klokere! tar en pingvinlakris til jeg[;)]

Jeg også ELSKER lakris!! Også har jeg helt dilla på påskeeggene som har marsipan inni og hardt skall utenpå ... Men har hørt at marsipan ikke er bra for gravide ... Er det sant?

nammmmmmmmm nammm nammmmmmmmmmm hørtes godt ut...elsker lakris jeg også[;)]

Back
Topp