Lakris

Meiner eg har lest eller hørt ett eller anna om lakkris og svangerskap, meiner at ein ikkje skulle spise så mykkje av det,men husker ikkje heilt kva det var? noen som veit?

hm.. det kan jeg ikke huske å ha hørt ( dytter samtidig ned en hel pose med dragster super salte [:D][:D][:D]

spiste massse av det forige gang også

Pga at lakris gir høyt blodtrykk.

aha ligg på sofaen å stappe munnen full av salt sild[:D] einaste som frister litt når kvalmen står på[8D] Har altid hatt litt lavt blodtrykk så satsepådet går fint[:D] men takk for svar kan spisa med god sanvittighet nå[;)]

jeg har dilla på lakris når jeg er gravid:) Var sånn jeg skjønte jeg var gravid denne gangen og for bare måtte ha salt sild spiser aldri ellers [:D])

Men det kan øke bt litt, men jeg har litt lavt så for meg er det bare bra hvertfall[:D] men bør ikke spise mye om man har høyt bt

skal ikke spise lakris visst en har høyt blodtrykk....[:)] både i og utenfor svangerskap....

jeg drakk lakris tea før fødsel sist, for å få den i gang.... virker avførende...[8|][:D]

Hohoho.... gjett hva jeg fikk lyst på no?????? [;)]        SALT SILD  [:D]

-------- Mongo datamaskin

helsekost [:)]

lakris er en av tingene som liksom kan 'sette igang' en fødsel visstnok - mange som spiser det på slutten av svangerskapet... vet ikke om det er fordi at det er lakserende og ifm med at man sitter og trykker 'liksom kan sette igang fødsel'?

ORIGINAL: Bebibooms

skal ikke spise lakris visst en har høyt blodtrykk....[:)] både i og utenfor svangerskap....

stemmer det[:)] jeg har ikke høyt blod trykk, takk og lov for jeg elsker lakris[:D][:D]

Back
Topp