lakris til kvelds

lillemolla

Gift med forumet
 ja i dag har jeg spist 6 bringebærkapsler.drukket 1 kopp med bringebær t. spist 2 pakker lacryl salt lakris.gnikket på puta og massert puppene. lurer på om jeg begynner å bli litt lei dere....[;)]

i går sprang jeg opp og ned trapper, spiste lakris og gikk to turer! ingenting hjalp[:(] hva er den pute gnikkingen egentlig??? jeg er sikkert den eneste på bv som ikke har fått det med meg!![:D]

fortsatt lykke til lillemolla!!

Litt av en innsats må jeg si! Dere kan jo prøve å skure gulvlistene i hele huset + ha sex så har dere vel prøvd det meste.... Den putegnikkinga er på foten mellom hælen og tærne på siden. Har tenkt til å iverksette tiltak om en drøy uke selv.... Hihi, mannfolka må jo tro det "gærner" for oss på slutten. Hadde aldri trodd jeg skulle se så mye frem til fødselen...

Ja, imponerende innsats! I tillegg til sex og vask av gulvlister vet jeg mange sverger til å vaske vinduer!!!! [:D]

(Jeg tror jeg nøyer meg med litt trappegåing og sex, jeg.... [;)])

Har dette noe virkning?????[8|][8|][8|]
Og e d uannsett kordan lakris evt???[8|]

vett ikke .går jo med kynnere hele dagen uansett.kjøpte sån lacryl lakris jeg da.bare for å styre unna altfor mange kalorier..junior trenger ikke vokse mer nå syns jeg...

OBS! Hvis du har mye vann i kroppen så hold deg unna salt lakris!!!! Og annet salt!! det binder vannet. [8|]

Har spist lakrisbåter nå, men vil ikke si at d e noe forandringer...Ikke mere vondt enn vanlig. Trur det e kynneran mine som plager mæ no, men man vet jo ikke sikkert. Kan jo ikke spise så mye jeg klarer heller, har jo denne j**la glukoseintoleransen!![:@]

Back
Topp