Lakris slutt

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si til sånne undersøkelser... jeg har alltid hatt dilla på lakris og da jeg var gravid med guttene spiste jeg mer enn noen gang... :P

De er idag tre skolelys på 15,16 og 17 år og har alle snitt på 5,6 og opp ;)

Klart... alt med måte osv... men jeg holdt virkelig ikke tilbake den gang da.. ;)

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si til sånne undersøkelser... jeg har alltid hatt dilla på lakris og da jeg var gravid med guttene spiste jeg mer enn noen gang... :p

Klart... alt med måte osv... men jeg holdt virkelig ikke tilbake den gang da.. ;)

Haha!! Første jeg tenkte på var "yes" noen som skrev det jeg håpte på skulle dukke opp. Jeg er litt sær altså.. Klarer ikke å høre/lese på alt som legges ut over alt.. Elsker lakris, men spiser det veldig sjeldent da godteri osv spises svert sjeldent i dette huse.. Men kan godt tenke meg å nyte det i ny og ne :joyful:

Jeg var helt hekta på lakris før jeg ble gravid. Men etterhvert innså jeg at det var pga lakrisen jeg hadde så mye hodepine. (Øker blodtrykket) Så da jeg fikk positiv test, sluttet jeg på dagen. Nå sliter jeg med lavt blodtrykk, så innimellom tar jeg en lakrisbit eller to når jeg føler meg ekstra slapp. Men er veldig forsiktig,

Jeg har visst om det fra starten og har unngått å spise ekstremt mye lakris (slik jeg gjorde i forrige graviditet).

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si til sånne undersøkelser... jeg har alltid hatt dilla på lakris og da jeg var gravid med guttene spiste jeg mer enn noen gang... :p

Sier som deg jeg. Skulle vi lest alle undersøkelser, hadde vi blitt sprø.
Alt med måte ;)

Back
Topp