Lakris julekalender

Snart3...

Betatt av forumet
Julikulene 2020
Hei, har lest at man ikke skal spise for mye lakris når man er gravid. Hvor mye er for mye?

Har fått en slik adventskalender, er det trygt å spise en slik hver dag? :depressed::wtf::wacky::sour:

:rulez
 

Vedlegg

  • ABD0D054-31F7-42A2-9839-8632F377AA46.png
    ABD0D054-31F7-42A2-9839-8632F377AA46.png
    212,4 KB · Visninger: 11
Hei, har lest at man ikke skal spise for mye lakris når man er gravid. Hvor mye er for mye?

Har fått en slik adventskalender, er det trygt å spise en slik hver dag? :depressed::wtf::wacky::sour:

:rulez
Uten at jeg er helt sikker så tror jeg det er helt innafor! Er jo ikke store mengder lakris, mye fyll i dem også :happy:
 
Jeg har tenkt å kjøpe samme! Skal ganske mye lakris til før det ikke er bra!
 
Hei, har lest at man ikke skal spise for mye lakris når man er gravid. Hvor mye er for mye?

Har fått en slik adventskalender, er det trygt å spise en slik hver dag? :depressed::wtf::wacky::sour:

:rulez

Jeg har samme, tror det skal gå fint. Deler med mannen, så vi tar bare en kule hver om dagen. Vurderer å gi den lange lakrisstangen til mannen, men tipper det går fint å spise den også :)
 
Hele kalenderen er 309 gram, så det tilsvarer ca 13 gram per dag, og da ca 90 gram per uke :) Har samme kalender selv :D Deler hver luke med mannen da, så vi får en kule hver om dagen.
 
Jeg tør ikke spise lakris i det hele tatt nå, men forige svangerskap cravet jeg lakris uten å vite d ikke var helt bra:smiley-bounce022
 
Nam! Jeg hadde beholdt og spist den med god samvittighet :) en lakrisbit om dagen er ikke farlig! Mamma spiste en pose med salt sild annen hver dag når hun gikk med meg. Det gikk helt fint :) Jeg følger matportalen sine anbefalinger. Ellers alt med måte :)
 
Back
Topp